hallo
in maart dit jaar ben ik halverwege de maand(strip van de marvelon) gestopt, we hebben besloten dat we een kindje wilde en ik liet me dat geen 2 keer zeggen dus gelijk gestopt met de pil!
3 dagen na het stoppen heb ik een bloeding gehad, inmiddels niet meer ongesteld geworden.
heb al aantal testen gedaan maar die zijn allemaal negatief, wie heeft dit ook gehad? en was toch zwanger? of hoelang duurde het voor je weer ongi werd?
ik ben pas bij een nieuwe huisarts dus wil niet gelijk bij hem op de stoep staan.
ik hoor graag iets terug van mensen die het bovenstaande herkennen
hoi mamamia,
Je bent natuurlijk pas net gestopt met de pil,je lichaam moet eerst ontpillen,het is je gegeven als je meteen al een normale cyclus hebt.
Bij sommige duurt het zelfs een half jaar voordat de cyclus weer normaal begint te worden.
Ik ben een aantal jaren terug gestopt met de pil…
Mijn eerste cyclus daarna duurde 47 dagen, die daarna 36, toen 43, toen duurde het 3 maanden en daarna 7 maanden… en mijn cyclus is nooit meer regelmatig geweest sindsdien.
ik heb een hele lichte pil gebruikt, de marvelon had de laatste tijd ook tussentijdse bloedingen, dus dacht dat de pil na al die jaren misschien te licht was (gebruik hem al 15 jaar) mijn zus gebruikte de diana en toen die stopte kwam haar cyclus gelijk weer op gang.
heb nu echt zoiets van laat de ongi maar komen dan kan ik verder
hallo mamamia
tjeetje jou verhaal lijkt erg op dat van mij.
ik ben in sept. na 9,5 jaar gestopt met de pil, ook marvelon overigens. had de maanden daarvoor ook tussentijdse bloedingen. nadat ik gestopt ben duurde het 4 maanden voordat ik ongesteld werd. daarna 2 maanden en nu alweer ruim 2 maanden. heb toevallig deze week van de ha een doorverwijzing naar de gynaecoloog gekregen. moet er 15 juni naar toe. ben benieuwd… ben ook benieuwd hoe het bij jou verder zal gaan
gr. mientje
Hallo Mientje,