Niet of wel?

Melinda gaat normaal gesproken Dinsdagmiddag naar de PSZ

Meestal breng ik haar met de auto heen is in een dorp 4 km verderop…

Maar sinds 3 maand mag ik geen autorijden door het gebruik van Oxazepam :?

Dus kan ze meestal meerijden met een goede vriendin van me maar niet altijd lukt dat lang verhaal…

Dan breng ik haar lopends weg als mn vriendin niet kan…

Maar wat is het geval ik voel me niet fit en heb eigenlijk niet zo zin om te lopen morgen :oops:

Is het slecht"als ik haar daarvoor een keertje thuis hou…

Voel me gelijk zo schuldig…

In mn gedachten zie ik de kindjes daar lekker buiten spelen zonder Melinda :frowning:

Donderdag gaat ze wel weer heen want dan is ze bij de oppas en kan ze wel heen

Sorry voor mn enorme ego verhaal maar ben nogal een twijfeltype en nu helemaal met mn paniekstoornis :oops:

Ik zou haar lekker een dagje thuis houden, ze is nog zo klein dus mist geen belangrijke dingen ofzo. En als je je dan toch schuldig voelt ga je lekker koekjes bakken met dr ofzo :wink:

Nee joh, dat maakt toch niet uit?

Houd haar maar lekker een middag thuis hoor. Nu kan het nog, als ze straks naar school gaat, wordt dat alleen maar lastiger.

Geniet er gewoon van :).

Groetjes,

Heleen

gewoon lekker thuis houden en van haar genieten

nee niet slecht!!! Juist goed, je gaat niet opeens de auto pakken (gevaarlijk) en denkt ook nog om jezelf! Dus een leuke dag met haar maken dan!

thx allemaal :oops:

Normaal was ik echt wel 4 km heen en terug gelopen maar nu ik verkouden ben en etc etc ff keertje niet :oops:

Een middagje thuis met mama (ook al onderneem je even niet veel), is voor een kind vaak zoveel meer waard,dan naar de PSZ. Dat missen ze dan echt niet hoor. Straks zit ze op school en kan het (na de 5 jaar) niet meer. Ik zou het gewoon doen en je er zeker niet schuldig over voelen.

Draai je schuldgevoel de nek om, maak er een heerlijk relaxt dagje van (desnoods beide in pyama :wink: ), iets lekkers bakken, wat lekkers koken en zie het als een heerlijk dagje ‘spijbelen’ met toestemming. :-*

En ja het is bagger dat je geen auto mag rijden en het gevoel hebt dat je je meisje iets leuks ontzegt maar je doet er ws jullie beide goeds mee. :thumbup:

Als het verder nooit voor komt dan kan dat best een keertje.

Heb je geen fiets? Dat gaat toch net wat vlotter en kost minder energie dan lopen.

Lekker thuishouden idd. Nu kan het nog. Gewoon van genieten :smiley:

Lijkt wel of sommige mensen rondom mij in de omgeving het moeilijker vinden dan ik :slight_smile:

Hub zegt van als het zo is dan ist zo

Maar sommigen daar in tegen kun je toch merken dat ze het niet helemaal zo tof vinden maar goed het is mijn beslissing :mrgreen:

@San 27 wrote:

Lijkt wel of sommige mensen rondom mij in de omgeving het moeilijker vinden dan ik :slight_smile:

Maar sommigen daar in tegen kun je toch merken dat ze het niet helemaal zo tof vinden maar goed het is mijn beslissing :mrgreen:

Nou zeg, raar van die andere mensen in je omgeving. Het gaat hier om een dagje thuishouden van een ukkie en niet om het onrechtmatig thuishouden van een leerplichtig kind. Dat is nogal een verschil. Het is jouw zaak en jouw beslissing. Ik zou precies het zelfde hebben gedaan.

Laat die mensen met die hun “meningen” anders hun grote mond open doen en jou aanbieden je even te helpen met halen en brengen met hun auto als ze het missen van een dagje PSZ zo vreselijk vinden!!!

@meisje1974 wrote:

@San 27 wrote:

Nou zeg, raar van die andere mensen in je omgeving. Het gaat hier om een dagje thuishouden van een ukkie en niet om het onrechtmatig thuishouden van een leerplichtig kind. Dat is nogal een verschil. Het is jouw zaak en jouw beslissing. Ik zou precies het zelfde hebben gedaan.

Laat die mensen met die hun “meningen” anders hun grote mond open doen en jou aanbieden je even te helpen met halen en brengen met hun auto als ze het missen van een dagje PSZ zo vreselijk vinden!!!

Echt waar?

PSZ is niet verplicht (sterker nog, je betaalt er vaak nog voor ook).

Kind is absoluut niet leerplichtig.

Voor een kind is een dagje met pa of ma vaak nog belangrijker dan 1 dagje PSZ.

Ik vat hem ook niet zo geloof ik. Zeker tegen het einde heb ik Eli wat vaker thuis gehouden als het kon (hij ging tegen het einde 3 ochtenden,omdat het qua werk uitkwam en Eli er heel veel zin in had),maar aangezien hij zo goed ging en de basisschool in zicht kwam, wilden we toch af en toe nog eens genieten van one-on-one time met Eli. Het gaat zo snel als ze eenmaal op school zitten…

Juffen gaven ons groot gelijk…hij was 3, geen 8…

Bijzondere reacties…zeggen ze echt zo of voelt het zo?

Het zijn extremen,maar ik ken er wel die op hun vrije dag hun kind toch naar de creche e.d. sturen, want “ik betaal er toch voor??” Euh? En een dagje aanrommelen met mama of papa? Dat doet niets voor de hechting of ontwikkeling? Ikke niet snappen…

@San 27 wrote:

Even voor mijn beeldvorming?

Wat hebben die anderen met JOUW kind te maken? Hoezo niet tof vinden? Doet hun mening er toe dan? Hebben zij er last van gehad dat ze vandaag niet ging?

@mandy_d. wrote:

@San 27 wrote:

Wat hebben die anderen met JOUW kind te maken? Hoezo niet tof vinden? Doet hun mening er toe dan? Hebben zij er last van gehad dat ze vandaag niet ging?

Ze hebben geen uitspraken gedaan hoor dat niet :wink:

Alleen aan bepaald gedrag"kan ik dat merken

Dat is gelukkig niet altijd zo

Maar ze is heerlijk een dag thuis geweest

Eeerst huishouden gedaan en daarna lekker mn meisie in bad gedaan en heerlijk tutten etc etc :inlove:

@San 27 wrote:

@mandy_d. wrote:
@San 27 wrote:

Ze hebben geen uitspraken gedaan hoor dat niet :wink:

Alleen aan bepaald gedrag"kan ik dat merken

Dat is gelukkig niet altijd zo

Maar ze is heerlijk een dag thuis geweest

Eeerst huishouden gedaan en daarna lekker mn meisie in bad gedaan en heerlijk tutten etc etc :inlove:

fijn! en wat een ander vind… laat die dat lekker bij de politie brengen, zoals hier dan gezegd wordt! Kijk… als je kind nu op de basisschool zat en je hield hen de helft van de tijd thuis… het is nog psz!

Hoop dat je een fijne en zeer goede middag hebt gehad, ook voor je eigen gevoel.

Het was zeker een geslaagde middag.

Melinda wou even na bed ze was moe

Dus 1,5 uurtje geslapen en toen daarna even na de winkel geweest en kinderboerderij :smiley: