niet ochtendslaapje,maar wel moe...

Hoi

mijn zoontje is bijna 15 maand.Sinds een week gilt hij t uit als ik m smorgens weer in bed leg.Normaal ging hij tegen 09.15-09.30 naar bed en werd dan tegen ca.11.30 wakker.

Nu doe ik hem tegen 10.00-10.30 naar bed,als hij moe/verveldend wordt,maar meneer gilt t uit!

Hij is wel moe.

Ben vergeten of mijn dochtertje dit ook had.

Iemand ervaring mee? zo ja wat doen jullie ermee?

Groetjes

Hier ook zo 1 en ik laat ze gewoon gillen huilen en valt dan vanzelf in slaap!

Soms hebben ze dit gewoon even nodig.

Gister lag ze om 19.00 in bed en om 21.00 was het pas stil en gilt en huilt ook alles bij elkaar maar we zijn maar 2 keer gaan kijken en er was niks aan de hand dus gewoon laten gaan.

Misschien hard maar ze zijn je aan het uit proberen hier dat doet ze dus ook met het naar bed gaan.

Succes en hopelijk lukt het je!

Mijn dochtertje heeft de zelfde leeftijd!

Riley deed dit ook. Op een gegeven moment, ging hij van half 6 wakker tot 12 uur door, en dan pas slapen.

Nu is hij rond half 8 wakker, slaapt rond 11 uur.

Maaar… als hij eenmaal signalen van moeheid vertoont gaat hij naar bed, ook als het huilen/gillen word. Het is een fase, een TEST! fase! ze willen kijken hoe ver jij gaat.

Slaapt hij dan nog 2 keer per dag? Misschien is 1 x dan genoeg? Tegenwoordig probeer ik Jurians slaapje wat uit te stellen. Dan ga ik express als hij wat vervelend wordt rond 11 uur met hem naar buiten, naar de winkel, samen spelen of wat dan ook. Dan kan hij voor zijn middagslaapje zijn brood eten en dan rond 12 uur a half 1 naar bed. Dan houdt hij het 's avonds ook langer uit, zodat hij niet om half 6 al slaapt, en zijn papa hem helemaal niet meer ziet :wink:

Als hij hier niet echt doodmoe is, en hij ligt te gillen, dan is hij vaak niet moe genoeg (wat ik ook wel eens heb, ik lees dan altijd even een boek, maarja, dat kan hij natuurlijk moeilijk :wink: )

ella slaapt al vanaf 12 maanden 1 keer. doe hoef ik dus ook echt niet voor de middag in bed te leggen. misschien is jouw zoon daar ook aan toe?

@littlewonder wrote:

Slaapt hij dan nog 2 keer per dag? Misschien is 1 x dan genoeg? Tegenwoordig probeer ik Jurians slaapje wat uit te stellen. Dan ga ik express als hij wat vervelend wordt rond 11 uur met hem naar buiten, naar de winkel, samen spelen of wat dan ook. Dan kan hij voor zijn middagslaapje zijn brood eten en dan rond 12 uur a half 1 naar bed. Dan houdt hij het 's avonds ook langer uit, zodat hij niet om half 6 al slaapt, en zijn papa hem helemaal niet meer ziet :wink:

Als hij hier niet echt doodmoe is, en hij ligt te gillen, dan is hij vaak niet moe genoeg (wat ik ook wel eens heb, ik lees dan altijd even een boek, maarja, dat kan hij natuurlijk moeilijk :wink: )

Zo hebben wij het ook gedaan, hem steeds langer bezig houden, Op het moment dat hij vervelend word, wij gingen dan naar buiten, nu ligt hij steenvast half 8 op bed, eerder was dit al om 6 uur.