http://www.nu.nl/binnenland/2193991/celstraf-rondslingeren-zoontje.html
en dan maar 2 jaar cel???
wat mij betreft…nooit meer loslaten zo een
l.ul
Ik word letterlijk misselijk als ik zoiets lees…
Afschieten :silenced:
Heb het nu niet gelezen, maar gister op de radio gehoord, echt verschrikkelijk hoe sommige mensen met hun kind kunnen omgaan!
Heb hier gewoon geen woorden voor, word hier misselijk van…
Snap echt niet dat mensen dit met hun eigen kindje kunnen doen, ook niet met een kindje van een ander. Maar kom op je eigen kindje, nee dit is onmenselijk.
En dan ook nog eens 2 jaar celstraf, dit is toch niet normaal !!!
Ik las het gisteren op teletekst van het RTL nieuws.
Mijn maag draaide er van om.
Verschrikkelijk dit, daar kun je gewoon echt niet bij met je verstand.
Een hete lamp in een baby zijn handjes drukken… rondslingeren bij de voetjes, in het gezicht slaan… wat voor zieke geest moet je hebben om dat te bedenken, laat staan uit te voeren…
En het ergste, er zullen altijd meer gezinnen bestaan waarin dit soort afschuwelijke mishandelingen voorkomen.
De gedachte dat er nu, op dit moment, een kind mishandeld word…
Ik vond de straf trouwens ook erg laag.
Het kind heeft het overleefd maar heeft wel hersenletsel.
De man was verminderd toerekeningsvatbaar, maar mag wel een kind op de wereld zetten.
Ik ben niet bekend met het rechtssysteem in Nederland wat betreft de hoogte van een straf, maar dit klinkt wel erg laag.
Daarbij hoop ik dat deze man sowieso goede begeleiding krijgt mocht hij weer aan de maatschappij deel gaan nemen, zeker gezien het feit hij nog steeds vader van dat kind is.
Mijn maag draait ervan om wat verschrikkelijk, elke gek mag maar kinderen op de wereld zetten :thumbdown: En waar is de moeder in dit hele verhaal, als dat mijn man was geweest had ik hem afgeschoten :evil:
Arm lief jongetje :kaars: :hug:
arm mannetje, je zou zo’n vader hebben…
en waar is zijn moeder in dit verhaal… dit moet zij geweten hebben…
als het zo klein is ben je dag en nacht met je kindje bezig… dan vallen dat soort dingen echt wel op.
Opknopen! :silenced: En ik snap ook niet dat de moeder het niet heeft gemeld en dat er over haar niets gezegd wordt :twisted:
@Pumba wrote:
En ik snap ook niet dat de moeder het niet heeft gemeld en dat er over haar niets gezegd wordt :twisted:
waar was moeder op dat moment dan ja… dat vraag ik me ook af…
en als je kind blauwe plekken (even ervan uit gaan dat dat het enige is wat je aan de buiten kant ziet).
maar kippenvel bij het lezen… brr…