Weet je wat hier een favoriet stukje vlees is; de Cars-kipschnitzels…liggen in het vriesvak. moet wel bekennen dat Ryan wel veel vlees lust…maar een vriendin van mij haar zoontje at weinig soorten vlees en heeft deze variant geprobeerd en ging ook meteen goed ! Succes Esther
Hier ook al geen fles meer sinds de kleintste een jaar is geworden. Gewoon een bekertje warme melk. Hij verheugd zich er altijd zo op. EVA krijgt een beker thee.
Hier krijgt hij ook niets anders dan de pot schaft. Hij lust het echt wel, tot 2 jaar at hij alles wat hij voorgeschoteld kreeg (behalve potjes, die heeft hij dan ook nooit gegeten). Hij moet van alles minimaal een hap nemen en soms blijft het hierbij en weet hij dat hij het er dan mee moet doen tot de volgende morgen. Dan heeft hij ook megahonger 's morgens en 9 van de 10 keer eet hij 's avonds dan als een bouwvakker.
Ik zou zo graag willen dat hij door heeft dat als hij s avonds niet goed eet, hij s avonds of s nachts niks meer krijgt. We hebben hem waarschijnlijk te veel verwend.
Gisteravond weer slecht gegeten en vannacht dus weer wakker. Maar een fles melk gegeven. Het is ook een gemakzucht van ons. Slapen we met zijn 3-en weer het snelst.
Weet je wat hier een favoriet stukje vlees is; de Cars-kipschnitzels…liggen in het vriesvak. moet wel bekennen dat Ryan wel veel vlees lust…maar een vriendin van mij haar zoontje at weinig soorten vlees en heeft deze variant geprobeerd en ging ook meteen goed ! Succes Esther
Mijn zoontje eet het niet, hoe leuk het vlees er ook uit ziet.,
Kep die cars-kipschnitzels hier bji onze kleine AH niet kunnen vinden. had voor vandaag fantasie vissticks, maar die werden niet eens geproefd :twisted:
Maar verder heeft ie vandaag super goed zijn best gedaan. Maar nu hadden we vandaag ook iets wat ie heel erg lekker vind. Worteltjs met gebakken aardappels. Dus dat was allemaal op. Wij gaan nu maar 1 keer per week wortels eten. Krijgen we nog goede ogen ook :mrgreen: