Niet meer zindelijk naar komt zusje!

Alyssa was zo goed als zindelijk thuis als we weg gingen kreeg ze nog een luierbroekje aan voor de zekerheid maar dat ging allemaal goed.

Lyora is 13 september geboren en sinds dien wil ze niet meer op het potje. Ze wil dus weer ff klein zijn volgens mij net zo als haar zusje.

Moet ik gewoon geduld hebben of hoe pak ik dit verder aan?

Groetjes Ellen

Hoi!

Heeeeel herkenbaar! Hier was het vorig jaar net zo, Demi was toen wel wat jonger nl 2,5 jaar.

Van alles geprobeerd maar helaas, ze had er geen zin meer in.

In december (duurde hier dus wel even!) zei ze ineens: ik hoef geen luier meer aan. En daarna is het hartstikke goed gegaan!

Dus ik zou gewoon even afwachten hoor. Demi heeft sinds de komst van Nena wel meer van die ‘kuren’; wil ze ineens ook weer uit een flesje met een speen drinken enzo… Ik denk dan maar; tegen de tijd dat ze 18 is zal dat wel weer over zijn :slight_smile:

Succes!

gr

muts

Hier nog geen ervaring van mijn kids, maar mijn moeder wel met mij :mrgreen: . Ik was 2.5 en zindelijk toen mijn broertje werd geboren. Maar daarna plaste ik dus ook ineens weer in bed… Dat heeft zelfs geduurd tot mijn broertje zindelijk was (die was wel erg snel) alsof ik toen weer het besef had dat ík de oudste was…

Maar zo heeft mijn moeder dat ook altijd gezien ja, dat ik dit deed om te laten zien dat ik ook nog klein was en aandacht nodig had… Komt vanzelf weer goed.