niet meer willen slapen!!

wie o wie, kan ons helpen met de oplossing?



milan is ruim 6 maanden en heeft al weken moeite met het in slaap vallen!

hij gilt de boel bij elkaar en wordt s’nachts elk uur huilend wakker.

het huilen begint zodra wij van hem vandaan gaan, heb al geprobeerd er bij te blijven zitten, maar volgens mij ruikt hij zodra we opstaan, want binnen 5 minuten huilt hij alweer!



we hebben al vanalles geprobeerd, maar helaas zonder succes.



we lopen hier op het moment als een stel zombies door het huis, die maar al te graag willen slapen :zzz: :zzz:



we horen graag jullie ideeen en hopelijk zit er iets bij dat ons kan helpen



groetjes silvia

Cleo kreeg dat ook rond die periode, bleek dat ze last had van dr oortjes.

Je kan altijd even naar de ha gaan om te laten kijken. hier ging het over dat ik otrivin baby ging geven elke keer voor het slapen gaan, dat is gewoon zoutoplossing dus kan je altijd geven, en het hoofdeinde van het bedje iets omhoog zodat je kindje iets schuin komt te liggen.

Misschien heb je hier wat aan :-*

Mijn gevoel zegt ook gelijk; oortjes :think:

Ik denk icm tandjes dan is liggen niet zo fijn omdat de druk op de oortjes komt dan.

Iig eerst naar de HA even de oren na laten kijken.

Ik spoel vaak met de daro buisjes met fysiologische zoutoplossing,is lichaamseigen vloeistof dus kan geen kwaad en heb altijd het idee dat dat helpt dan.

De neusholtes staan in verbinding met de oren en blijkt goed te werken tegen evt. oorpijn.

Verder is 6 maanden dé leeftijd dat ze bewuster zijn én dromen :shifty:



Volg je gevoel echt goed meis…

Ik ben tegen laten huilen :angel: maar bij ons meisje bleek dat zij ‘‘huilde’’ als ze naar de remslaap ging,dus niet echt bewust…als wij dan gingen troosten ging ze overstuur :eh: en als we niet gingen dan sliep ze verder binnen 5 minuten :o

Dus wij zijn iig 5 minuten gaan wachten als ze mopperde…je hoort vanzelf als het écht verdriet is of ander geluid…

:hug: iig…slaapgebrek is vet :thumbdown:

Ook hier tip van de KNO i.v.m. continu loopneus, de neus voor het slapen doorblazen (Jim vindt het helemaal leuk als ik dat doe en je hoort het echt rochelen van binnen) en dan met zoutoplossing sprayen.



Het kan natuurlijk ook een sprongetje zijn, dan willen ze graag wat meer bij papa en mama zijn en gaat slapen ook wat slechter. En tandjes gaf hier ook veel slapeloze nachten. Ik gaf Jim als ik het vermoeden had dat er tandjes doorkwamen 3x per dag standaard Charmodent van VSM en dat hielp hem echt heel goed. Bij erg veel onrust een paar pilletjes kindival van VSM (met valeriaan dus rustgevend) en wat spraytjes bachbloesem.



Renzosmam ik ben maanden geleden op zoek geweest naar die capsules van Daro en hier wisten ze bij de ha en 2 apotheken niet wat ik bedoelde :wall: Een collega gebruikte dit vroeger voor haar kids (nu 14 en 17) dus dacht dat het misschien uit de handel was. Waar haal jij dat spul, gewoon bij de apotheek?