ik ben sinds 2 weken niet meer ant snoepen en op mn eten aan t letten, gevarieerd en voldoende
in die 2 weken ben ik al 2,5kg afgevallen…
ik was ook echt te zwaar, 76 kg, bij n lengte van 1.61m
voor mn zwangerschap woog ik altijd rond de 64kg
gaat dit niet te snel, vanwege de afvallenstoffen die in de bv terecht komen???
ik vindt je niet zwaar
ik ben maar 1.67 lang
en weeg 75 kg
netjes
ben misschien niet te dik maar ben nog steeds 10 kg zwaarder als voor mn zwangerschap…
76 bij 1.61 moet je wel oppassen hoor is wel aan de zware kant
ik ben zelf ook veel te zwaar hoor
ik ben 1.58 en rond de 90 kg en moet dus nog aardig wat afvallen
maar het is ook maar waar je je goed bij voeld
maar dat even ter zijde
of het snel is… uhhh nee… gemiddeld 1 kg per week is netjes
als je maar ook voldoende water drinkt zodat je de afval stoffen ook snel weer af kan voeren
maar als je het alleen al doet met niet snoepen en letten dat je gezond en gevarieerd eet dan doe je het goed hoor :thumbup:
Ik ben 1.63 en weeg 75 kilo nu. Terwijl ik daarvoor nog 65 heb gewogen!
ik ben 1m74 en 75 kilo is voor mij mijn ‘top gewicht’, daarna wordt het al niet goed meer. Dus ik kan me goed voorstellen dat je af wilt vallen!
Tja houdt anders 1 kilo per week aan, of bel een dietiste. Of bel/mail anders Stefan Kleintjes. Die is dietist en borstvoedingsgoeroe, die weet het vast!
Volgens mij kan het geen kwaad omdat je goed en gezond blijft eten.
Ik eet nu gewoon behoorlijk, heb veel honger en snoep ook wel, toch val ik af, terwijl ik er niets voor doe. Lijkt me ook niet heel slecht voor de borstvoeding.
Ik kan me ook voorstellen dat je iets aan je gewicht wilt doen en waarschijnlijk blijven de kilo’s niet zo snel gaan, maar wordt dat ook meer stabiel. ( en niet meer teveel snoepen is toch alleen maar gezond!?)