Niet meer slapen overdag

Omdat ik vind dat Ryan nog steeds een baby is, plaats ik de vraag maar even hier :wink:

De titel zegt het al…meneer wil niet meer slapen overdag. Het werd ook steeds minder. Eerst nog 2 slaapjes van 2 uur, toen nog 2 slaapjes van 1 uur en nu heeft hij vanochtend 30 minuten geslapen en is tot op heden nog steeds wakker :shock: In zijn bed staat garant voor een brulpartij…

Het rare is wel, als ik over wil stappen op 1 slaapje, dan red hij het niet tot een uur of 11. (Ze zijn altijd 06:00 wakker, dus dat is ook wel lang) Maar hij red het dus wel van 10:00 tot een uur of 16:00 en dan is de koek ook echt op.

Hellup!

Hier is dat ongeveer 2 weekjes net zo geweest.

Helemaal gek werd ik ervan !!

Ik wilde ook overstappen naar 1 slaapjes dus wakker houden tot 12:00 a 13:00 uur en dan een dutje doen tot 16:00 ofzo.

Nu slaapt ze gelukkig of 1 of 2 slaapjes.

Soms wil ze in de ochtend niet slapen en dan slaapt ze dus van 12:00/13:00 tot 16:00/17:00 uur.

En als ze in de ochtend slaapt gaat het zo: 10:00/10:30 naar bed tot 13:00 uur of eerder. En dan om 16:00 uur naar bed tot 18:00 uur.

Elke dag is het weer een verassing voor ons wat mevrouw wil.

Ze zullen nu wel iets aan het regelen zijn, zal binnenkort vast wel weer goed zijn.

Sja, zijn tweelingbroer slaapt gewoon van 09:00 tot 11:00 en weer van 13:00 tot 15:00. Ryan deed dat ook altijd keurig en nu dus niet meer.

Hun grote zus zat allang op 1 slaapje toen ze 1 was, misschien dat Ryan wat minder nodig heeft dan :think:

Mika slaapt sinds 2 weken dus ook maar 2 keer een half uur. Vanmorgen van 9.30 tot 10.00 en hij ligt er net weer in.

Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. Overgaan naar 1 slaapje lukt niet, want wat jij ook zegt Becca, 's ochtends wakker houden lukt gewoon niet.

Hopelijk is het inderdaad een “fase” :roll: en weten we snel weer waar we aan toe zijn :mrgreen:

Joey heeft nooit vaste slaapjes gehad…

De ene keer wil hij wel 's ochtends slapen en de andere keer slaapt hij pas rond 13.00. En dan maar 1 uurtje.

Hij houdt zichzelf echt wakker, door heel hard te gaan schreeuwen of continu in zijn ogen te wrijven.

Ik laat hem maar gaan, en op een gegeven moment geeft hij zich dan wel over aan de slaap. Ik breng hem dus ook niet naar bed, maar laat hem in de box slapen.