Is er iemand, maar dan ook iemand die weet wat ik mankeer?
Ik heb sinds twee weken dat ik het grootste gedeelte van de dag niet op mijn benen kan staan. Zodra ik bijv. bij het aanrecht sta om brood te smeren dan worden mijn benen zwaar en als ik zou blijven staan zak ik er gewoon doorheen. De trap op kan wel maar als ik boven ben moet ik eerst gaan zitten.
Een paar dagen later gaat het gewoon weer goed en heb ik nergens geen last van. Ik eet goed en gezond. Heb een te laag HB maar slik sinds 3 weken staaltabletten en dus zou het nu wat hoger moeten zijn en 3 weken geleden had ik dit allemaal niet.
Iemand???
Groetjes Karin
Nee ik zou het niet weten maar bel anders naar je VK misschien heb je al druk op je rugenwervels door de baby…
Ben benieuwd wat het is! Sterkte iig
Eerste wat ik dacht is: er zit een zenuw knel.
Maar een lage bloeddruk zou het ook kunnen zijn.
Even met de VK bespreken zou ik ook zeggen.
Bekkeninstabiliteit?
ik heb geen idee, maar het klinkt niet echt normaal. VK en/of HA bellen!
ja ik dacht ook meteen iets met de zenuwen
of bekken instabieliteit
maar heb je er dan ook pijn bij?
maar idd even met je vk bellen… zij kan je het beste advies geven
Beknelde zenuw, verstoorde bloedsomloop…alles kan.
Ik denk niet dat je hier het antwoord gaat krijgen (maar wie weet).
Je VK of Gyn heeft dit misschien vaker gehoord, ik zou het zeker even voorleggen…Onrustige benen misschien??? “restless legg-syndrom”.
Sterkte!
Nu inmiddels bij de ha en de vk geweest. Ze zijn het niet helemaal met elkaar eens. De ha denkt dat het van de lage HB komt en de vk van een te lage bloeddruk of een te wisselende bloedsuiker. Of wel…er is weinig aan te doen. Beetje gelijkmatig eten over de dag enzo.
En hopen dat het snel over is!! Maar het is wel lastig, ik wordt er erg onzeker van!
bedankt voor jullie reacties!!
Karin je verhaal is helemaal gelijk aan het mijne (en we zijn nog bijna even ver ook haha.) Ik slik sinds een week tabletjes tegen een te laag hb en ferritine gehalte. Ik kan echt gewoon niet een maaltijd koken zonder op een krukje erbij te zitten en in de pan te roeren. Of de trap op te lopen en dan gelijk mn tanden te gaan poetsen. Alles moet zittend. 2 minuten douchen en dan moet ik er echt onderuit omdat ik anders flauwval. En na het afdrogen en aankleden even liggen.
Het kan best een combinatie zijn met een dalende bloeddruk naast het ijzertekort dat je hebt. Het is heel vervelend, maar met de tabletjes en ijzerrijke voeding is het hopelijk met anderhalve maand dat de waarden in je bloed wat beteren. Sterkte!