Hoi, mijn dochter is nu 7mnd en wil ineens niet meer aan de borst.
Krijsen en gillen als ik haar aan wil leggen.
Ze eet nu op een dag 100gr pap in de ochtend, 125 gr fruit in de middag en weer 100 gr pap in de avond.
Ze weigert een fles en drinkt dus verder niets (behalve misschien 4 happen diksap op een lepeltje).
Dit is nu zo sinds vrijdag.
Nou hoor ik van sommige, niets van aantrekken, kan even duren ze gaat vanzelf weer drinken. Ondertussen kolven en waken voor een bo.
Maar aan de andere kant spookt steeds door mijn hoofd dat ze dus heel weinig vocht binnen krijgt en of ik niet moet waken voor uitdroging?
Ook had ze zaterdag behoorlijk dikke ontlasting. Met dat in mijn hoofd en de pap die ze nu krijgt denk ik dat dit misschien alleen maar erger word!?
Ze is nu verder niet huilerig of ontevreden. Wel een beetje uit haar hum en behoorlijk verkouden, maar niet zo dat haar neus te dicht zit om te drinken oid.
Iemand tips? Ideeen?
hoi puk
mijn dochtertje ( acht maanden) wil af en toe ook niet drinken, ik herinnerde me gelukkig van mijn andere twee dat die daar ook last van hadden en dan meestal als ze tandjes kregen, bij ons meissie dacht ik vorige week ook een paar keer …wat IS er nou meisje…gillen , niet willen drinken, echt kleine borstdramaatjes…en toen ineens stond er een tandje…
gisteravond had ze weer zo n episode, maar waar 1 tandje er door is volgt er vaak vrij snel een tweede dus ik denk dan maar dat t dat is…
misschien heeft jou kindje daar ook wat last van?
Het zou kunnen, maar dat weet je pas achteraf Ik ga het eens bekijken.
Ze heeft al een maandje twee tanden onder en verder is er nog niets te zien.
Thanks iig!
mijn kindje dronk niet toen ze spruw had. Wat wel werkte was haar aanleggen als ze sliep, dan dronk ze stiekem toch 8)
Het is nu een week geleden sinds ze het laatst heeft gedronken,
ze eet nu 2 bordjes pap op een dag en 2 potjes fruit/groente.
Voor het eerst in 6 maanden slaapt mevrouw door.
Het is goed zo, ze zal er wel klaar mee geweest zijn.
Ik had nooit gedacht dat het uberhaupt zou gaan lukken na twee fiasco’s,
en nu kan ik me er wel bij neerleggen. Het was mooi voor zolang het duurde.
echt waar… Petje af voor jou… Je hebt het toch maar gedaan…
(ik zoek een smiley die een buiging maakt)…
Thanks!