Niet meer doorslapen

Mijn meisje sliep altijd van 23.00-8.00 maar laatste weken is echt drama ze gaat om 8.00 slapen en of ik haar nou wakker maak om 23:00 jf niet ze wordt 's nachts wakker om heerlijk te spoken zou dit een fase zijn? Of zou rijstebloem door de laatste voeding helpen? Ik wil liever nog niet beginnen aan bijvoeding

Hier hielp rijstebloem niet bij mijn dochter. Die sliep tot 4mnd door. Daarna niet meer. Was een fase denk ik (die bij mij helaas ruim anderhalf jaar duurde :roll: doorslapen begint nu pas weer langzaam te komen) Met eten had t hier niks te maken, dochter is goed op gewicht, en eet en drinkt genoeg.

Hopelijk is t een fase van korte duur!!

Ik denk niet dat rijstebloem zal gaan helpen. Daarbij als je het door bv doet moet je zoveel doen omdat het slecht mengt, dan kun je beter naar biobim kijken, dat mengt wel met bv.

Ik denk dat het een fase is maar hoelang die fase zal duren… dat is per kind verschillend.

Hier is rond de 5/6 maanden M. ook van 1x per nacht naar 2x per nacht gegaan. Nu af en toe nog 1x maar meestal 2x. Het cb zei dat als ze bijvoeding zou krijgen het probleem vast wel weg zou gaan (voor zover je van een probleem spreekt want dat vind ik op zich wel meevallen). Nou dus niet want ik kreeg er ook een avondvoeding bij…

Misschien niet wat je wilt horen :?

Tuurlijk was het heerlijk dat ze zo goed doorsliep (ben verwend :oops: :mrgreen: ) Maar het hoort er eenmaal bij ,hopen dat het een fase is en dat die niet te lang duurt , gelukkig slaapt ze vrij snel weer in na de nachtvoeding.

Dan geef ik ook maar geen rijstebloem

Karin voor je productie is een nachtvoeding wel heel erg goed. Troost je dan maar met die gedachte :-*

@Meggie wrote:

Karin voor je productie is een nachtvoeding wel heel erg goed. Troost je dan maar met die gedachte :-*

ja dat merkte ik al idd :mrgreen: :mrgreen: heb gisteravond om 21.00 gekolfd Meisje had om 19.00 nog gehad en ik kolfde met gemak 150 cc toen ben ik maar gestopt :mrgreen: :mrgreen:

Wow dat is goed zeg! Daar droomde ik van :slight_smile:

@Meggie wrote:

Wow dat is goed zeg! Daar droomde ik van :slight_smile:

Ze komt nog steeds paar keer 's nachts , waarom ze opeens niet meer doorslaapt ik weet het niet maar goed tis even op je tanden bijten als om 5.30 de wekker gaat :zzz: :zzz:

Misschien toch toe aan extra voeding?

Mijn zoon is 18 maanden en slaapt ook nog niet door… Die komt gemiddeld nog 2 a 3 keer. Ik werk ook vier dagen (32 uur) dus dat is best pittig!

ze heeft dus altij van 23.00 tot 8.00 geslapen en opeensd niet meer daarom vind ik het zo vreemd

helaas is het niet anders en is het tanden bijten 's ochtends :mrgreen: :mrgreen:

Ze slaapt weer van 22.30 tot 7.00 :dance: :dance: :dance: zonder bijvoeding