niet meer aant werk..........

hey hallo,



ik had eigenlijk afgelopen maandag weer aan het werk gemoeten, maar mijn fysio en mijn VK hadden zoiets, " doe maar niet" dus heb gebeld met mijn werk, en die zeiden dat ik maar lekker aan mijn zwangerschap moest denken,en daar van genieten dus dat doe ik ook maar.



mijn rug klachten waren echt zo pijnlijk, gelukkig gaat dat nu wat beter.

nu bleek mijn HB 6,3 te zijn, te laag dus, ik was de laatste tijd al erg moe en snel duizelig.



moet het nu met voeding omhoog zien te krijgen.

soms heb ik echt het idee dat ik in de overgang zit, het zweet breekt mij dan ineens uit :?



herkent iemand dit?

Meid een hb van 6.3 laag?

Hier doen ze er pas wat aan (ingrijpen met staalpillen) als je onder de 5.3 komt…Ik zit namelijk al weken op de 5.6, en das prima voor een zwangere vrouw.

6.4 vinden ze hier helemaal toppie…



Wat mij goed helpt is boterhammen eten met appelstroop…Lust je dat neit probeer dan appel/perenstroop…De roosvicee ferro is echt te goor voor woorden na mijn idee, maar goed tis maar wat je ervoor over hebt.,.



Dat zweten is gewoon iets hormonaals en kun je dus weinig tegen doen…

Meid een hb van 6.3 laag?

Hier doen ze er pas wat aan (ingrijpen met staalpillen) als je onder de 5.3 komt…Ik zit namelijk al weken op de 5.6, en das prima voor een zwangere vrouw.

6.4 vinden ze hier helemaal toppie…



Oh, bij ons geven ze pillen bij een hb lager dan 6.5

Om het hb omhoog te krijgen kun je het volgende doen.
- Geen zuivelproduct bij het eten nemen(remt de ijzeropname)
- Vitamine c tijdens het eten(bv glas sinaasappelsap, verhoogt de ijzeropname)
- Veel groene groentes eten.
- Roosvicee ferro is idd een goede optie.
- En je kunt Floradix nemen.Dat is een natuurlijk suplement.

Ik hoop dat je wat aan deze dingen hebt. Dat zweten enzo herken ik niet.
Veel sterkte ermee.

Gr yvonne
Quote:

Floradix vind ik nog het beste (de pillen). Maar het is idd niet heel erg laag!

@Claudie23 wrote:

Meid een hb van 6.3 laag?

Hier doen ze er pas wat aan (ingrijpen met staalpillen) als je onder de 5.3 komt…Ik zit namelijk al weken op de 5.6, en das prima voor een zwangere vrouw.

6.4 vinden ze hier helemaal toppie…



Wat mij goed helpt is boterhammen eten met appelstroop…Lust je dat neit probeer dan appel/perenstroop…De roosvicee ferro is echt te goor voor woorden na mijn idee, maar goed tis maar wat je ervoor over hebt.,.



Dat zweten is gewoon iets hormonaals en kun je dus weinig tegen doen…




Normaal 6,3??? bij mij zeiden ze op zwangerschap cursus dat ik direct aan de staalpillen moest, ben blij met jouwn reactie!!! :stuck_out_tongue:

Ik vind 6.3 ook niet vreselijk laag hoor… OK, normaal gesproken is het wat aan de lage kant, maar nu je zwanger bent, is het vrij normaal.



Dat zweten is inderdaad hormonaal bepaald. Krijg je na de bevalling ook nog mee te maken. Geen zorgen over maken dus, is ook volstrekt normaal!

@Helena wrote:

Ik vind 6.3 ook niet vreselijk laag hoor… OK, normaal gesproken is het wat aan de lage kant, maar nu je zwanger bent, is het vrij normaal.



Dat zweten is inderdaad hormonaal bepaald. Krijg je na de bevalling ook nog mee te maken. Geen zorgen over maken dus, is ook volstrekt normaal!




hoi, bij mij zeiden ze dus het volgende , 6,3 is te laag en mede doordat ik zwanger ben is het veelste laag, maar de VK zei al dat de baby er geen last van heeft daar ben ik wel blij mee!!!



maar goed eet veel dingen waar ijzer in zit!!! :dance: