Ryan gaat gelijk huilen zodra we hem er boven hangen om m neerte leggen
Eigenlijk wil hij nergens liggen, het liefste zitten.
Maar dit kan hij nog niet… iemand tips… leuk speeltje of zo
@nijntje wrote:
Ryan gaat gelijk huilen zodra we hem er boven hangen om m neerte leggen
Mateo en Micah hebben allebei amper in de box gezeten. Was hier ook heel snel weg. Ze zaten gewoon in het wippertje of lag op een kleed op de grond…
@Marlous wrote:
@nijntje wrote:Ryan gaat gelijk huilen zodra we hem er boven hangen om m neerte leggen
Mateo en Micah hebben allebei amper in de box gezeten. Was hier ook heel snel weg. Ze zaten gewoon in het wippertje of lag op een kleed op de grond…
vindt hij ook niet echt geweldig :think: :think:
Broes wilde er ook nooit in liggen, Senne wel.
Ik heb misschien wel een tip, een bumbo is misschien leuk voor hem en die kun je ook in de box zetten, erg handig zo’n ding, ik kreeg hem cadeau voor Senne! :thumbup: :inlove:
vanaf wanneer had je Senne er in?
@nijntje wrote:
@Marlous wrote:@nijntje wrote:Ryan gaat gelijk huilen zodra we hem er boven hangen om m neerte leggen
vindt hij ook niet echt geweldig :think: :think:
ow :think:
Hier ook een bumbo vanaf een maand of 5 trouwens…
Ze zeggen dat het kan vanaf 3 maanden maar dat vind ik te vroeg want hun hoofdje is dan nog niet stevig genoeg.
Senne deed ik er in vanaf ongeveer 5 Ã 6 maanden, je kan ze tamelijk lang gebruiken! :thumbup:
Ik heb er ooit eens een topic over geopend 8) :
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=37745&highlight= :-*
Heb je de box niet te vol met speelgoed liggen? mijn neefje wilde ook nooit in de box omdat mijn schoonzus er altijd te veel spullen in had staan. Mijn moeder haalde dat met het oppassen er altijd uit en dan wilde hij het wel.
ik zal eens alles er uit halen, er ligt niet veel in maar misschien voor hem wel te veel.
Ik heb wel het idde dat kindjes moet ‘‘leren’’ in de box te spelen.
Die van mij hebben ook zeker tijden van protest gehad maar de jongste speelt er nog steeds in (zeker 1 uur a 2 uur per dag!) en de oudste deed het ook tot ruim 1,5 jaar.
Misschien in de wipper zetten in de box om te beginnen??
Kan hij meer zien.
:-*
Hallo,
Ries lag ook niet graag in de box. Kreeg ik ook een tip om er minder in te leggen. Wat speelgoed eruit gehaald en nu vind hij het prima.
Groetjes Susan
:mrgreen:
hoop idd dat het een fase is