niet goed werkende nuby rietjesbeker, wie een ander merk

hallo,



bij ilse had ik een nuby rietjesbekker werkte harstike goed.

bij ilona heb ik zo’n bekker gehad ergens bij. maar dat is weer de nieuwe style van nuby, andere kleuren. en het werkt voor geen meter. de dop draaid er elke keer scheef op ook als je eerst een stukje terug draaid.

dus had ik maar een nieuwe beker gekocht, die draaid wel goed alleen die lekt als je hem ondersteboven houdt. er komt dan water langs het rietje lopen en uit dat kleine gaatje. die heb ik nog terug kunnen brengen.



wie heeft er ook een rietjes beker van een ander merk en werkt ook goed.



groetjes henny

ik heb gewoon rietjesbeker van nuby maar totaal geen problemen mee … allhoewel het rietje ook alweer uit de toom is … mevr is nu gescharmeerd van een pakje drinken in een pakjeshouder(plastic)

hier lekt de nieuwe nuby soms om 2 redenen:


  • in het doorzichtige zuiggedeelte zitten kleine sneetjes (dus geen gaatjes) waardoor je kindje drinkt.

    als het rietje vaak gewassen is wordt het door slijtage wel een gaatje en dus sluit het niet meer goed en lekt ie.

    oplossing: koop een vervangsetje van het doorzichtige gedeelte van het setje (het setje bestaat uti een totaal 3deling rietje en een ragertje) en vervang het doorzichtige rietje wat je door de kop steekt


  • soms stop ik het rietje wat lomp in de kop waardoor ie net te ver of net niet goed erin zit. dan lekt ie ook.

    dus ff goed kijken of het mooi aansluit.



    en ja: dat erop draaien is hier 1 grote ergenis :thumbdown:

Ik heb er geen problemen mee, wij hebben er twee in huis.

Maar bij problemen gewoon contact opnemen met Nuby zelf.

Dan krijg je zo een nieuwe hoor! (had een vriendin van mij ook ! :thumbup: super goede service!)

Ik ben ook kei tevreden over de Nuby rietjesbeker. Ook nooit problemen met het erop draaien en hij lekt niet. Een kennis had hem ok en die lekte, bleek dat haar kindje op he rietje kauwt en daardoor het antileksysteem kapot was gegaan, dus een nieuw rietje erop en klaar was mn vriendin.

bedankt voor de reackties.



bij mij was de beker nog nieuw en hij lekte, ook na gekeken of alles goed zat. ik heb hem terug gebracht naar de winkel en me geld wel terug gekregen. maar nu de tweede beker al, dus ben op zoek naar een andere.



misschien dat ik nog wel zo’n eentje neem, kan hem altijd weer terug brengen als het weer niet goed is.



groetjes henny