niet fit zijn

hoi hoi allemaal.



wat een druilerig dagje vandaag he… jakkie, heb net anderhalf uur op bed gelegen voel me niet helemaal ok.

weinig slaap gehad afgelopen dagen.

maar voel me nog niet super, net kiwi gehad, en zit aan de honing thee ivm last van me keel.

iemand nog tips voor mij, hoe ik er weer snel bovenop kom?

ik heb gister een vitaminepil van van a.vogel geslikt, echinaforce mag ik dit hebben met zwangerschap?

ik moet volgende week langs ha voor eerste echo.

@thtje wrote:

hoi hoi allemaal.



wat een druilerig dagje vandaag he… jakkie, heb net anderhalf uur op bed gelegen voel me niet helemaal ok.

weinig slaap gehad afgelopen dagen.

maar voel me nog niet super, net kiwi gehad, en zit aan de honing thee ivm last van me keel.

iemand nog tips voor mij, hoe ik er weer snel bovenop kom?

ik heb gister een vitaminepil van van a.vogel geslikt, echinaforce mag ik dit hebben met zwangerschap?

ik moet volgende week langs ha voor eerste echo.




Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Goed aan de fruit, maar daar ben je al mee gestart.

Echinaforce gebruik ik niet, moet je even in de bijsluiter kijken.

Ik ben ook niet helemaal fit, probeer ook wat extra vitamines binnen te krijgen via fruit en groene groente.

Misschien ook een idee om zwangerschapsvitamines te gaan slikken.



Succes met je eerste echo.

Paramolletje als het niet gaat, veel thee drinken met honing. Antaflu snoepjes mogen evt. ook

zit idd nu aan de anta flu snoepjes, en maar zuigen:P

maar wel irritant hoor, bleh, dat je nix mag nemen, en voor de slijmen in de keel moest ik maar stomen zei assistent van ha.

dan voel je je gelijk niet helemaal okay he

Je mag bij keelpijn ook thijmsiroop hebben, heb dit van de apotheek gekregen omdat ik helemaal hees was.



Verder hier ook thee met honing en melk, keel snoepjes en lekker met een dekentje op de bank!

okay… wij hebben thijm siroop in de winkel maar volgens mij staat daar op niet met zwangerschap, maar zeker weet ik het niet.

ik lig nogn iet op de bank, ben wel gewoon aant werk, maar voel me goed belabberd, bleh dan zijn het lange dagen hoor.

't heerst hè :knuffel: Hier ook een strot als schuurpapier, bleh…

ja het heerst idd… maar vandaag super lekker weertje om eigenlijk te gaan genieten, maar ja de arbeidplicht roept he, dus vanmiddag maar weer los, ik ben nu bezig met stampot boerenkool voorbereiden voor vanaaf, en het ruikt al heerlijk.

voel me trouwens vandaag nog niet super, vanochtend toen ik uit bed kwam, kokhalzen… bleh… en als ik er aan denk kan ik zo wel weer.

meer die hier last van hebben?

he fijne dag allemaal!

hier ben ik weer ff

wachten duurt lang was het maar dinsdag…

hey Meiden



wat een regenachtige dag ist vandaag bah nix aan!

straks weer aant werk… zal wel niet druk worden met zulk weer.

voel me nog niet echt super… heel moe ben savonds kapot. en misselijk, nog niet overgegeven.

morgen naar ha vindt het spannend!!!

En dan ook een echo???

Ik hoop dat je snel opknapt!

gister me eerste echo gehad, en ben 6 week en 5 dagen… zwanger!

maar voel me telkens zo koud, zijn er meer die hier last van hebben?

en ben savonds kapot!



Karin we denken aan je!!! hopelijk morgen weer meer duidelijkheid joh.



voor nu slaap lekker allemaal ik ga onder de wol

Fijn dat je een mooie/goede echo hebt gehad!



Koud zijn is een zwangerschapskwaaltje :wink:

Vermoeidheid ook. Je lichaam is keihard aan het werk!

Lekker vroeg je nestje in, lekker aan toegeven.

goeiemiddag dames



ik ben vandaag niet al te fit… gisteravond hadden we patatje gehad, nou ik zei tegen onze visite ik geef nog niet over tot nu toe en ze was weg, en daar kwam alles eruit… bleh… dus voel me vandaag nog niet echt okay.

geen patat meer voor mij voorlopig.