Hoi,
De laatste weken ben ik echt in de war. Mn dochetr vindt de box niks meer, zodra ze erin zit is ze alleen bezig om zichzelf op te trekken aan de spijlen en dan keihard huilen omdat ze niet verderkomt en eruit wil.
Alleen in de kamer is ook niks, want dan huilt ze of hoor je haar mamamamamama of babababa.
Ook slapen is geen ritme meer in ze sliep voorheen van 12 tot 7 (nacht) nu wordt ze nog eens wakker en gaat dan een kwartier brabbelen. En voor het in slaap vallen is echt een drama :shifty: krijsen, zichzelf naar achter gooien… en dan pas slapen, met mama erbij!
Anders blijft ze huilen tot ze gaat overgeven
Dus ben eigenlijk de hele dag bezig met haar, of optillen of naast haar, of naast haar bed.
Hoort het bij de leeftijd? en is het een lange fase?
volgens het oei ik groei boek zit je idd midden in een sprong!!
Die begint rond 42 (40-44) weken en is rond 46 weken (44-48) op zijn eind. Dus zeg maar gemiddeld 5 (of tussen de 3 en 7 weken) een kind dat van slag kan zijn. Jouw kindje is nu 46 weken toch?
Dus het kan heel goed een sprongetje zijn! In het boek staat dat het 't sprongetje van opeenvolgingen is.
Ik vind het oei ik groei boek echt fenomenaal en superhandig! Het klopt zo vaak!! En het helpt me echt om rustiger te blijven. op oeiikgroei punt nl staat ook meer info.
Succes en sterkte!!
bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb het boek hier (helemaal vergeten) ik ga morgen even lezen.
Ja ze is nu 44/45 weken.
Nog meer ervaringen?
het bedritme gaat hier (nog) goed maar voor de rest kan ik totaal meepraten hoor ook al is floris een maand jonger.
het niet alleen willen zijn…constand met mama bezig willen zijn…
het niet meer in de box willen en als je hem wel in de box legt dan krijst hij het uit van verdriet en boosheid.
ik lees dus met je mee
sterkte :hug:
Nou hier ook zo’n kind. Ik word er echt gek van, de hele tijd janken en echt in het begin was ze zooooooo lief en altijd lachen maar nu ik kan mijn kont niet keren of ze begint te krijsen. Nu zit ze in de box en ze wil niet spelen want ze gaat gelijk staan en janken dat ze eruit wil. Yeah RIGHT echt niet he. Het is echt werkelijk waar zo’n irritant geluid dat ze nu produceert en ik heb ongelofelijk veel pijn aan mijn kaak wat doorstraalt naar mijn hoofd en mijn oor en ik word er gek van. Ik kan echt zeggen dat ik vandaag echt geduld moet hebben en dat het een goede oefenschool is. Het liefste was ik ver weg gerend met een kussen op mijn hoofd maarja, zij kan er niks aan doen he en papa is een vriend aan het helpen.