Niet 'alleen' wakker kunnen zijn..

Onze Jorrit is een heerlijk kind. We genieten dan ook volop van hem. Hij is tevreden, slaapt en drinkt super, spuugt niet en darmkrampjes hebben we heel goed onder controle. Ik vind het alleen wel heel lastig (voor ons, maar zeker ook voor hem) dat hij maar zelden rustig wakker kan zijn. Het komt maar nu en dan voor dat hij lekker wakker in de box kan liggen. Over het algemeen kan hij niet wakker zijn zonder bij ons op de arm te liggen. Dat houdt dus in dat we dan dus steeds met hem op de arm lopen/zitten.

Is dit voor iemand herkenbaar? En hoe los je dit op? Ik vind laten huilen ook zo sneu…

misschien is een draagdoek iets

die draagdoek heb je al, dus hop ook thuis lekker erin slingeren.

Hij is nog geen maand oud Marion, komt echt wel over een tijdje.



Hier zaten ze allevier op die leeftijd nog veel op en aan mij of mijn man vast geplakt.



Maar moet zeggen dat ik daar zelf ook ontzettend van genoot en het juist miste toen ze uit die fase waren en veel meer los van je waren :angel: .

Dat is het ook, en het hoeft natuurlijk ook echt nog niet direct over te zijn, maar met nog 3 kids om me heen is het wel erg niet handig. Hij heeft net 2 uur lang wakker bij A gelegen. En maar vechten tegen de slaap en onrustig zijn. Dan gaan we even lunchen en dan zit ik er tegen te eten om hem maar zo snel mogelijk weer op te kunnen pakken omdat ik het huilen zo vreselijk zielig vind. Ik kan 's avonds nog geen kopje thee drinken…



Hij is erg warm en ik zag het de afgelopen dagen niet echt zitten om hem te dragen. Gelukkig koelt het nu wel lekker af en is het dragen voor ons beiden weer wat comfortabeler. Ik ben het niet gewend dat een beebje zó ontzettend aanhankelijk is. Hij slaapt nu in ieder geval. Ik merk wel dat ik hem makkelijker in slaap krijg dan A en ach, dat streelt mijn ego dan ook wel weer natuurlijk :inlove:

Hier twee jongens en vooral Steven die de eerste weken echt aan mij of mijn man vastgeplakt zaten. Heel veel met ze rondgesjouwd in de draagdoek, ook als ik even achter de computer zat of zat te eten (alleen thee of koffie drinken durfde ik dan niet).



Dennis had het vooral 's nachts moeilijk en sliep het beste dicht tegen mij aan (met name als ik tijdens de borstvoeding in slaap was gevallen :oops: )

met 8 a 10 weken neemt de eerste huidhonger wel wat af… hier zijn ze allemaal als klittenbandjes door het leven gegaan die eerste weken en nee handig is het zeker niet… maar ja… hier ook heel wat afgedragen en een hangmat in de box met eennachthemd van mij onder d’r…

Heb je dat idd al geprobeert in de doek (als hangmat geknoopt) in de box? Soms is het deels huidhonger maar kan het ook zijn dat hij liever meer in een bochtje ligt dan recht in de box. Wippertje kan dan ook uitkomst bieden. Hij is natuurlijk uit je buik hoppa in de ‘rechte’ wereld gekomen waarbij hij ook al recht en languit slaapt. Terwijl krom mss wel fijner is voor hem. :-*

R. ligt hier ook alleen maar bij ons tussen de voedingen bij ons op de arm, in de box wil hij ook niet…(Maar goed, bij ons is de situatie net veranderd met de osteopaat, dus misschien veranderd dat nu wel…) Maar weet dat L. dat ook had, dat ging vanzelf over toen ze iets ouder was…

Maar vind het ook wel lastig hoor, zeker als je al meer kids rond hebt lopen… :wink:

Erg vervelend indd. Niet alleen voor jullie, maar ook zeker voor je mannetje. Hier ook zo’n meisje dat nooit alleen in de box wilde liggen. Groot speelkleed gekocht in de hoop dat ze hierop zou willen liggen en zo meer zou mee krijgen van Talysha maar dat werkte hier ook niet. Alleen de draagdoek hielp hier, of in de kinderwagenbak gewoon overal mee naar toe sjouwen. Als ik in de keuken stond te koken lag J dan even in de kinderwagenbak naast me.



Fase duurde hier wel 6 maandenc :wall: