niet aanslaan suprefact/busrelin


Hi, ik ben corine, 33 jaar en al een aantal jaren bezig zwanger te worden maar problemen met mobiliteit zaad man & lichte endometriose. Na 3 IUI pogingen en 1 miskraam zijn we gestart met IVF. Dit duurde lang doordat er eerst toxasplasmose was geconstateerd en mijn hormoon spiegels lang hoog bleven door eerdere IUI pogingen.
Eindelijk mochten we dan beginnen hoorden we begin Juni, na 2 weken spuiten met suprefact/busrelin kwamen we gister hoopvol bij de arts, klaar om te starten met gonal-f. Bloedtest wees uit dat oestrogeen veel te hoog was en echo liet grote eitjes aan beide kanten zien. :wall: F*CK. Vandaag bloeding gestart. Volgens mijn arts is dit mogelijk en moet ik nog een week doorspuiten (of langer) net zolang tot eitjes geslonken zijn en oestrogeen laag genoeg is. Ik voel me enorm onzeker hierover en vraag me af of dit veel voorkomt. Heeft iemand hier ervaring mee?

Hallo Corine,



Meid, dat is echt balen! Het zit je niet mee!

Helaas heb ik hier geen ervaring mee, ben wel mama geworden bij de 3e IVF!



Succes!



Groetjes,

Monique

Hi Monique

dank voor je lieve reactie en wat super dat IVF gelukt is!

kan helaas niet mijn lichaam controleren zoals ik zou willen, dus heb maar gewoon af te wachten zien hoe het loopt!

:?