Iemand ervaring?
Heb de nacht en dag in het ziekenhuis doorgebracht en ze denken dat het zoiets moet zijn geweest.
Ben blij dat het geen weeën waren maar volgens de vk moet ik wel meteen weer bellen als het terugkomt omdat het wel weeën op kan wekken…
Ik had het nog nooit eerder gehad.
Ben nu wel een beetje bang dat het terugkomt.
Heb ooit niergruis gehad… blijkt meer pijn te doen dan nietstenen omdat dit op en neer gaat en moeilijker te zien is…
24 last gehad en plots prikkerig gevoel onderaan… bleek eruit gekomen te zijn… oef…
nooit meer last van gehad, al drink ik nu wel meer
hoop voor je dat het weg is, want is pijnlijk he… en dan nog zwanger :hug:
Nou ik hoop ook niet dat het terug komt.
Vooral omdat het dus weeën kan veroorzaken en daar is het nog een beetje te vroeg voor.
Gisteravond nog wel weer pijn maar niet zo erg als de nacht ervoor.
Wel fijn dat jij weet dat het eruit is.
Dat weet ik dus niet zeker…
Ik heb met 20 weken een week in het zieknhuis gelegen omdat ik een niersteen had en ook nierstuwing. Mijn dochter was ook bovenop mijn ureter gaan liggen, waardoor ik nierstuwing kreeg. Door op 1 kant te gaan liggen, ging ze wel anders in mijn buik liggen en ik kreeg Buscopan tegen de pijn.
Bij mij hebben ze mijn urine toen nagekeken. Daaraan kunnen ze zien of het je nieren zijn. En ze kunnen een niersteen meestal ook wel op een echo zien (gruis minder, omdat dat veel kleiner is). Hebben ze dat bij jou allemaal wel nagekeken?
Ik snap je angst voor herhaling. Die heb ik ook heel lang gehad. Gelukkig is het bij mij daarna niet zo erg teruggekomen als die week. wat een helse pijn is dat. Ik wilde nog liever bevallen dan die pijn hebben (ware het niet dat ik op dat moment natuurlijk niet wilde bevallen, want het was veel te vroeg, maar wel qua pijn).
Ja ze hebben alles nagekeken. Vandaar ook de conclusie nierstenen.
Maar ze hebben me eerst niet doorgestuurd naar de uroloog omdat het over ging.
Als het weer gebeurd moet ik terugkomen.
Maar gelukkig nog niet weer gehad .
Bedankt voor je reactie; ook niet weer gehad gelukkig! (tenminste niet zo).
Ik heb rond deze termijn nierstuwing gehad.
Mijn dochter lag tegen de urineleider(s) aan en zo ging de boel stuwen.
Mijn lichaam kreeg daardoor geen seintje meer dat er genoeg vocht binnen kwam dus ging ik méga veel drinken (ik had extreme dorst), maar juist al dat vocht kon niet makkelijk door de leiders heen waardoor de nier ging stuwen, echt een helse pijn.
Misschien is dat wat je hebt?
Kenmerken bij mij waren dus die extreme dorst en het gevoel dat je constant je lichaam wilt rekken, om zo de pijn te verminderen.
Ik kreeg buscopan (ofzo), dat doet de spieren rondom de leiders verslappen, hielp wel enigszins…
Sterkte!
Hou het wel écht in de gaten.
Bij mij heeft al dat gedoe waarschijnlijk grotendeels gezorgd voor het feit dat ik vanaf 28 weken aan de weeënremmers heb gelegen :thumbdown: