Onze zoon Kevin is 4 maand zat netjes met 3 maand op savonds vanaf half 11 tot 5 slapen zonder voeding. Echter sinds ik werk is het puinhoop ben vlak daarvoor 2 weken ziek geweest en nu is het drama hij komt vanaf 1 uur alweer en liefst 3 maal drinken voordat ik er om 6 uur uit moet.
Zo trek ik het werken niet werk 3 keer 9 uur en kolf dan om de 4 uur net als hij thuis doet.
Overdag krijgt hij alle afgekolfde voeding dat is 140 ml per voeding (10 en 14 uur) savonds om 18:00 weer thuis.
Voorheen sliep hij soms zelfs op 80 ml al door en krijgt nu volledig 2 borsten voor we gaan slapen. Gister zelfs 50 cc na en nog helpt het niet
Hoe krijg ik weer een klein beetje doorslapen in?
sbo? borstvoeding.com oid?
Veel aanleggen is de tip tsja 3 dagen lukt dat dus niet…
Vrijdag weer naar cb hopelijk is meneer voldoende gegroeid…
Heel herkenbaar helaas… mijn dochter sliep met 5 weken al door tot 5 uur, en met 2 maanden tot half 8, tot ze ong. 3,5 maand was… toen was het in ene een hele puinhoop! Nu heeft ze weer 3 nachten redelijk geslapen, gister zelfs van half 9 tot vanmorgen half 8!! :shock:
hoop dat het were de goeie kant opgaat. Vind het zelf ook erg zwaar met werken!
Ze kreeg trouwens wel 180cc als ze een flesje kreeg. Maar ze zat al een tijdje op 5 voedingen. Opeens waren het weer 6, 7 of soms 8 voedingen, en 's nachts spoken!! Toch die 4 maandendip denk ik… hij is erg berucht…
Ow dat klinkt als de o zo beruchte viermaandendip. Arme jij, weer aan het werk en dan zulke nachten. Hier geen oplossing maar wel volop herkenning!
Heb je al eens op de website van het sbo gekeken? Daar staat echt heel veel!
:hug:
Ik heb je een pb gestuurd!