Nick tegen Simon

Iemand die hier ook naar kijkt?

Vind 't wel leuk bedacht :mrgreen: vind hun zoiezo wel grappig en gezellig.

Gewoon weer even een vermakelijk programma.

Maar Katja :roll: dat is dan weer jammer.

En vind Angela die er vanavond bij staat niet zo leuk, (en ze zingt ook niet (meer) echt geweldig…)

zet hem eigenlijk net aan maar katja valt weer lekker op met dat gekke dansen van haar vind ook wat ze aan heeft haar niet echt staan vind het zowieso niks :oops:

Gaat niet echt goed zo met Nick :lol: ach mag Simon ook een keer winnen

ik vind het een geweldig zaterdagavond programma en geniet elke week weer :slight_smile:

jamai was leuk :mrgreen:

angela idd niet geweldig… :silenced:

Wat een vreselijk geklede en tietenopgehijste geval aan :shifty: :sick:

Vreselijk. Ik vind haarniet bij het programma passen en vandaag ook niet zo vele aan. Maar vindt de opzet wel leuk, leuke "spellen"en onderdelen.

Ja op zich leuk :thumbup: maar volgend jaar een andere presentator ( mijn mening)

Heb nog niet gekeken vandaag. Kijk het vaak later op de avond in de herhaling.

Vind het een leuk programma, maar ze hadden best iemand anders mogen laten presenteren dan Katja :silenced:

Ben wel dol op Nick en Simon

Heb de eerste keer gekeken, daarna nog een halve uitzending en vandaag helemaal niet :lol: … en dat alles door Katja die zich gruwelijk aanstelt :silenced: !

Ik zag toch liever Paul de Leeuw op de zaterdagavond :mrgreen: !

@bianca81 wrote:

Wat een vreselijk geklede en tietenopgehijste geval aan :shifty: :sick:

Vreselijk. Ik vind haarniet bij het programma passen en vandaag ook niet zo vele aan. Maar vindt de opzet wel leuk, leuke "spellen"en onderdelen.

Ja op zich leuk :thumbup: maar volgend jaar een andere presentator ( mijn mening)

Precies :mrgreen:

Nou ik dacht ook: leuk zo’n programma. :thumbup:

Maar Katja… :sick: :silenced: .

@Pattycoat wrote:

Vind het een leuk programma, maar ze hadden best iemand anders mogen laten presenteren dan Katja :silenced:

Ben wel dol op Nick en Simon

:inlove: :thumbup:

Ben dus gelukkig niet de enige die zich echt doodergerd aan Katja.

Wat een verschrikkelijk jurkje zeg, die 2 pluspunten vallen er echt bijna uit… Iets to much voor mij…

(volgens hub ben ik gewoon jaloers 8) )

Ik vond het jurkje dan wel weer leuk, ze kan het hebben :wink:

Maar als presentatrice bakte ze er niks van hoor, erg jammer.

hahaha op twitter, gelijk ná het programma was afgelopen, vroegen NIck en Simon ook wat men van het programma vond.

Nuuuu de reacties over Katja stroomden binnen en weinig positiefs aan.

Het porgramma wordt wel gewaardeerd en de spellen enz ook wel.

Toch grappig hoeveel mensen het wel met elkaar eens zijn over de kledingkeuze voor katja en haar presentatie"kunsten"

ik vind katje iets to much,maar vind haar kledingkeuze helemaal niet zo erg.

met haar geweldige figuur kan ze het hebben.

vind haar als presentatirice iets te overdreven, maar stoor me er niet aan.

past wel een beetje bij het programma.

Ik vond het wel grappig, maar Angela vond ik niet in dit programma thuis horen. Ze is te serieus met haar zang bezig en het is natuurlijk prachtig dat ze dit doet, maar dat past niet in dit programma. Dat je een nummer als iets hip hop achtig aankondigt en dan een ballad staat te zingen, dat klopt dan niet. En ze kwam ook niet boven de band uit.

Ik vind die filmpjes op straat toch wel het leukste van het programma.

Van Katja ben ik geen fan. Ook hier niet.

oww ik vond angela ook echt verschrikkelijk… jamai daarentegen paste hier helemaal bij :slight_smile:

Mijn dochter van 6 kijkt erg graag, een van de dames hier heeft haar hélemaal gek gemaakt van nick en simon, toch Bianca81 :wink: ?

|Voor haar neem ik het dus op.

al 2 keer zegt zelfs zij met haar 6 wijze jaren “mama wat heeft die mevrouw een overdreven kleren aan, wat wil ze nou, haar borsten laten zien?”

En ik ben van mening als dat mijn 6-jarige opvalt dat het té is :mrgreen:

Als ze dat aan wil trekken, prima, alles was bedekt, dus kan wel vind ik. Ik vind het helemaal niet mooi, maar smaken verschillen.

Ik vroeg me alleen serieus af hoe ze adem kon halen. Het lijkt me in elk geval erg ongemakkelijk zitten.

Hoewel wij altijd genieten van N & S tijdens the Voice, vielen ze ons in Nick tegen Simon een beetje tegen.

Niet zo zeer Nick en Simon hoor, maar het programma zelf, ik vond/vind het nogal goed gejat van Ik hou van Holland, zoals ik het de eerste keer heb bekeken hoor.

Het leek er ons inzicht erg veel op.

Tja, Katja is ook niet mijn favoriet, sommige mensen moeten lekker blijven acteren, net als Jolanthe, in mijn ogen echt géén presentatrice.

@mamy wrote:

Mijn dochter van 6 kijkt erg graag, een van de dames hier heeft haar hélemaal gek gemaakt van nick en simon, toch Bianca81 :wink: ?

:eh: :think:

:lol: :lol: :thumbup: :dance:

Ze zijn ook errug leuk de heren samen. ( maar ook dat is mening )

En marco B blijft een favoriet van me :thumbup: