Neusamandelen knippen

Afwachten dus echt hoe het gaat heb het zelf ook gehad maar weet er niets meer van behalve dat ik het lekker vond ruiken het kapje

Hahaha dan is het niet zo erg. Ik vond het echt vreselijk… en ik zag de hele wereld draaien voordat ik in slaap viel. Vandaar dat ik dat Annemieke wou besparen :wink:

Pff en vandaag was de dag. Moesten er om 7.30 zijn, bleek dat de arts een uur te laat was (moest kinderen naar school brengen :x ) dus alles liep uit.

Gingen ze eerst de buisjes kinderen doen (4 stuks) toen een jongen van 5 met neusamandelen, toen pas s en daarna nog een meisje met neusamandelen.

Al met al pas 10 uur richting ok. Voorbereiden ging prima, eerst lekker bij mij geslapen in de ringsling en bij voorbereidingskamer kreeg ze een hamertje tik om mee te spelen (en naast haar lag iemand bij te komen van de operatie :mrgreen: )

Toen naar ok, erg spannend, ik mocht haar op het bed leggen en ben boven haar gaan hangen. Ze kreeg een kapje met zuurstof, speentje moest eruit ivm doekje die eraan zat en er dan teveel damp ontsnapte, s vond het allemaal prima. ze zakte mooi rustig weg, zonder tranen of andere gekke dingen.

ik kon me dan ook prima houden.

Op de gang mocht ik wachten, het zou tenslotte 10-15 minuten duren. Maar het duurde, en duurde, ik vragen of ze al meer wisten aangezien het al 30 minuten duurde maar er kon me niets verteld worden.

Ik zag al horror dingen voor me van bloedverlies enz. Na 45 minuten mocht ik komen, en lag ze enorm diep in slaap met zuurstofmasker voor zich in het bedje. En wat bleek? operatie was goed gegaan, maar ze konden geen infuus bij haar prikken. Ze heeft 3 anesthesiologen gehad die haar hebben geprikt en pas bij de 10de keer is het gelukt (in het voetje)

De hele dag was ze erg apatisch, wilde enkel water drinken en slapen. Liefst lekker bij mij op schoot, dikke prima natuurlijk.

Met avondeten goed gegeten, lekker in bad geweest en nu lekker in haar eigen bedje.

pff wat een dag, blij dat het voorbij is en hopen dat ze morgen weer een beetje de oude is.

Fijn dat alles goed is gegaan!

Fijn dat het achter de rug is!

Wel lekker stressen dat ze zolang weg was… maar gelukkig alleen vanwege een simpel infuus.

Nu kun je weer rustig ademhalen :wink:

Ze is vast morgen weer de oude!

Gelukkig is het achter de rug. Dat wachten, brrr… Dat duurt gevoelsmatig een eeuwigheid. Hoe is het vandaag gegaan met haar?