Neusamandelen knippen

oh ja de vorige keer had ze in plaats van de amandelen; bronchitus erbij :cry: . Dan wordt ze dus ook nog heel benauwd.

Heeft dat er wel mee te maken?

Er zijn hier geloof ik meer die dat hebben…??

Thomas heeft geen bronchitus, maar wel een overgevoeligheid… (het schijnt zo klein wel in aanleg aanwezig te zijn, maar nog niet dat ze het bonchitus noemen…, tenminste, zo heb ik het begrepen) Ik heb hier een puf staan, maar doordat er al genoeg medicijnen ingaan, vind ik het wel best zo. Hij is niet benauwd. Hij is dat overigens wel een paar keer geweest, toen hij flink verkuoden was, maar dat is vanzelf overgegaan…

TAMMA zei de HA eigenlijk dat zijn neusamandelen eruit moeten?

Ik heb namelijk begrepen dat het bij chronisch ooronsteking nog al wisselend is wat er moet gebeuren (neus/keelamandelen of buisjes). :think:



MIEKSKE bedankt.

Mamalien,



Mijn dochter was bijna twee toen haar neusamandel verwijdert werd. Eigenlijk moesten ook haar keelamandelen, maar daar vonden ze haar idd nog te klein voor! Bovendien schijnt het vaak te gebeuren dat als de neusamandel weg is, de keelamandelen ook slinken.

(en zo waar gebeurt ook!!)



Lisa heeft tussen april en aug drie AB kuren gehad, zelfde verhaal als jij…als ze verkouden werd, kon ik er op zweren dat er een keel- of oorontsteking achteraan kwam.

Toen de HA de vierde kuur wilde voorschrijven, heb ik geweigerd en een verwijskaart voor de KNO arts gevraagd. Hij sputterde tegen, wilde haar eerst door een kinderarts na laten kijken, omdat volgens hem ze geen kinderen behandelen op de KNO, onder de twee jaar.

Toen ik aangaf dat ik al een afspraak had staan (pure bluf) kreeg ik de verwijsbrief toch mee… En de KNO arts zag meteen dat ze vocht achter haar oortjes had, en dat haar neusamandel eruit moest… 3 weken later, was het al zover…



Ik zou je dus als raad mee willen geven…gewoon EISEN!!!

het aantal AB kuren weet ik al niet eens meer, ben de tel kwijt geraakt…

weet wel dat 98% van alle kuren NA zijn neusamandel zijn gegeven… :?

@lisajoy wrote:

als ze verkouden werd, kon ik er op zweren dat er een keel- of oorontsteking achteraan kwam.


Dat ken ik ook van mijn dochtertje. Mijn zoontje kreeg toen hij overging naar flesvoeding (koemelkbasis) direct in de eerste week bij zijn verkoudheid ook een oorontsteking. Toen heb ik hem meteen overgezet op geitenmelk, sindsdien nog wel verkoudheden maar geen oorontstekingen meer en geen koorts. Ik ben óm…

Die link snap ik niet helemaal; moet je even uitleggen :think: .