neusamandel geknipt vraagje

Bij Niek (12 mnd) is gisteren zijn neusamandel geknipt en buisjes geplaatst. Op zich is het goed gegaan al vond ik het wel erg zielig :cry: Er zat ingedikt vocht achter zijn trommelvlies zei de arts dus het is niet voor niets geweest gelukkig. Nu had ik ook gehoopt dat door het knippen van die neusamandel we van die eeuwig durende groene snot slierten af zouden zijn. Dat was immers de reden dat we doorverwezen werden naar een KNO arts. Vanmorgen waren ze er gewoon weer :shock: Of ben ik veel te voorbarig dat het al na 1 dag weg zou zijn?

Groetjes Anne

ja je zult het nog ff moeten afwachten. Alleen bij het dochtertje van onze beste vrienden zijn ook de neusamandelen geknipt en ook zij heeft nu na 1.5 maand nog veel snot helaas…

Bij mijn dochtertje zijn 1.5 maand geleden ook de neusamandelen geknipt en ze heeft ook buisjes gekregen. Toen ze uit het ziekenhuis kwam, had ze een paar dagen een dikke snotneus. Daarna ging het wel beter. Zielig he voor die kleintjes. Gelukkig is het goed gegaan.

Ik heb het idee dat de snot wat minder aan het worden is. Het ZH belde nog om te vragen hoe het ging. Als hij volgende week nog veel snot heeft moeten we even bellen voor een eerdere afspraak bij de KNO arts.

Groetjes Anne