net zwanger

hey meiden

ben al heel lang niet meer op deze site geweest

maar we hebben vanalles meegemaakt

we konden niet op een natuurlijke manier zwanger raken en insemeneren wilden we niet

toen hebben we hormonen spuit gebruikt het ging erom bij mij is alles in orde alleen de zaadjes van mijn man waren minder

maar nu heb ik afgelopen maand hormonen in me gespuit

en nou na 2,5 jaar ongeveer zijn we eindelijk zwanger door de hormonen spuit we zijn blij maar is best wel raar en gek want je had niet verwacht dit

en afgelopen donderdag moest ik mijn menstruatie krijgen maar kwam niks maar ik heb een hele lange cyclus dus vrijdag en zaterdag heb ik testen gedaan en gaf gelijk posetief aan moest wel huilen van blijschap

en zaterdag gaf ie ook posetief aan

maar is dat normaal dat je wat buikpijn hebt in de onderbuik

af en toe ben ik bang en ik had wat stippeltjes oude donkere bloed in mijn onder broek echt van die kleine puntje en nou niet meer

mijn eerste echo krijg ik 14 december hoop tuurlijk dat het goed is allemaal

ben af en toe misselijk en veel kokhalzen

gelukkig blijft alles binnen

maar ik wil weten of sommige van jullie ook af en toe kramp in de onderbuik hebben

gr rilana

Alleerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !

Kan me helemaal voorstellen dat je dan heel erg blij bent.



Dat pijn in je onderbuik is normaal, het voelt een beetje alsof je ongesteld kan worden, maar dat gebeurd natuurlijk niet.



Maar ik heb er zelfs bij beide zwangerschappen last van gehad.



Heel veel succes met je 1ste echo !

Van harte gefeliciteerd, meis, super!



Die buikpijn is normaal, je baarmoeder begint gelijk te werken en te groeien, en dat is wat je voelt. Het voelt idd aan als een zeurderige menstruatiepijn. Niet ongerust over maken! :-*

bedankt voor jullie reactie

ik heb ook af en toe pijn aan mijn eileiders is dat ook normaalheel soms

gr rilana

Er gebeurt natuurlijk enorm veel nu in die onderbuik. Ik heb pijnen gehad die ik nooit eerder kende, heel bijzonder allemaal. Maar wees gerust: dat hoort er gewoon bij. Het groeit en bloeit daarbinnen, en dat voel je :inlove:.

hey gaat wat beter met me

heb nu buikgriep

en diarree maar was maandag wat ongerust heb ff naar ziekenhuis gebeld

om dat ik best wel kramp had dus weet allemaal niet wat er gebeurt hier beneden hihhih maar ze zeiden dat ik niet eerder een echo krijg als 14 december dus moet weer wachten en diep ijn in de buik is inderdaad normaal zolang er geen bloed bij is is dat oke

moest me geen zorgen maken en afwachten tot de volgende week vrijddag dus ben al blij en pijn in de buik wordt wat minder

gr rilana

pijn in mn buik had ik ook! Ik ben toen diezelfde dag geloof ik wel elke 5 min naar de wc gelopen om te kijken of ik al ongesteld was geworden, dag erna test gedaan omdat ik toen een voorgevoel kreeg, en jahoor die was positief!! Succes meid! Hoop het voor je!

heey mensen,



Ik wilde even laten weten dat ik vandaag positief heb getest.



Ik had de clear blue digitale…



en binnen 2 minuten gelijk zwanger, ben zo blij kan het echt niet geloven…



nu maar hopen dat alles goed gaat…





Ik ben zwanger geworden, na 1e kuur clomid…



Maar daarvoor al anderhalf jaar bezig



Mijn klachten zelf waren/zijn krampen/menstruatiepijn, kokhalsen, geen eetlust, gevoelige tepels, constant het gevoel dat ik ongie moes worden, maar veegde alleen slijm weg…



Verder kon bijna niet slapen, maar nu ik weet dat ik zwanger ben ga het iets makkelijker.







greetszz debora

rilana en dtje gefeliciteerd met jullie zwangerschap; geniet er maar lekker van.





:inlove: :inlove: :inlove:

hey meiden

nou nog 1 dag wachten dan krijg ik mijn eerste echo

ben nu 7 weken zwanger ben ook helemaal in mijn nopjes maar heb ook een beetje kriebels voor morgen als ik die echo zie dan zullen de traantjes wel bij mij loskomen

vind het wel spannend

ben wel smorgens misselijk als ik op sta heb af en toe buikkrampen maar niet meer zo erg als de vorige week

stukken minder dus

en als we morgen de echo zien dan willen we met kerst avond onze fammile vertellen

dus wachten maar ff af tot morgen

gr rilana

He Rilana,



Ik zal voor je :thumbup: dat alles goed is. Heel veel plezier bij de echo morgen.

hoi hoi,



gewoon vertrouwen hebben dat het goed zit!!!

heel veel succes!!



liefs van Rose :-*

gefeliciteerd zeg en heel veel plezier morgen met de echo :clap: :dance:

heey mensen,



Ik heb vanmiddag een binnenwaardse echo gehad en ze konden niks zien ook niet een vruchtzakje?



Moet ik me nu druk maken?



Hij heb uitgerekend dat ik nu dat 4 weken en 2 dagen moet zijn.



Over 3 weken moet ik terug komen,… khad wel 2 positieve testen.



Groetjes Dtje

ik zou je nog niet druk maken! Je bent immers nog maar 4 weken zwanger, en in feite is je kindje/vruchtje nu nog maar 2 weken oud en kan dus nog een klompje cellen in ontwikkeling zijn!

Wacht even je volgende echo af!

Succes!!!

hey bedankt voor jullie felicitatie’s

wij zin echt in verwachting hebben gisteren eerste echo gehad en ja hoor we hebben het hartje zien kloppen en het is 6weken en 5 dagen oud en is 5,7mm groot ik was helemaal verkocht

en de geluks traantje die waren tuurlijk ook aanwezig

eindelijk na 2,5jaar zwanger en ook de eerste keer met hormonen spuit direckt zwanger

ik geniet er elke dag van

en mijn man die geniet er ook van

die kan komende jaar gaan klussen hihihihi

en ik ben 4augustus uit gerekend

over 2 weken krijg ik weer een inwendige echo

gr rilana

Van harte gefeliciteerd. geniet er maar lekker van. En augustusbeebs zijn zo :inlove: :wink:

Gefeliciteerd meid!!! :thumbup: