net zwanger en steken aan 1 kant onderbuik/lies ??

Hoi!



Heb deze week ontdekt dat ik zwanger ben! helemaal super!

alleen heb ik al een paar dagen aan 1 kant van mijn onderbuik/lies telkens

steken. Het is maar aan 1 kant en komt telkens terug.

Als ik op internet zoek krijg ik alleen maar enge dingen over buiten

baarmoederlijke zwangerschappen.

Herkent iemand van jullie de steken?



Alvast bedankt!

Groetjes Dincy

Ja hoor! Ik heb dit ook gehad en er was niets aan de hand gelukkig…

Weet niet wat het kan zijn, maar ja er gebeurt ook zoveeel daar beneden :stuck_out_tongue:



En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

ik heb het ook gehad. Maar tot nu toe is alles goed :thumbup:

Gefeliciteerd! Hoe ver ben je?



Ik citeer nu even mijn aardige gyn: “Buikpijn zonder bloedverlies is vrij normaal”

En ook steken.

Ik heb een buitenb. zw. gehad en dat waren geen steken, dat voelde heel anders. Dat is zo’n pijn dat je wel voelt dat het niet goed is, kan het niet uitleggen.

Maar dit kan, er gebeurt natuurlijk wel van alles in je buik en dat merk je.

Maak je niet te druk hoor.

wat fijn dat jullie zo snel reageren! ik ben zoooo blij dat het na 3 jaar

is gelukt dat ik ook bang ben dat het fout zou gaan. en omdat ik het alleen maar aan 1 kant voel …

Maar ben nu weer gerustgesteld!



Lydia wat erg die buitenb. zw. lijkt me verschrikkelijk!

Gelukkig ben je nu wel weer zwanger zie ik! gelukkig maar!

Ben nu net 5 weken zwanger



Groetjes Dincy

En als je twijfeld, ze kunnen met een inwendige echo al vrij snel zien of er een vruchtzakje op de goede plek zit. Bij mij dachten de artsen ook aan een bbz, maar na een scan was ik gerustgesteld en had gelijk het hartje al zien kloppen (was met 7 weken).



Maar ik denk net als de rest dat het normaal is, hoor. Ik heb ook buikpijn en steken op de raarste momenten.



Groetjes,

Femke

ik wilde dit ook al vragen want ik heb dit ook…

Maar ben weer opgelucht!!

Goedemiddag!



Gefeliciteerd met de zwangerschap.



Dit klinkt wel heel herkenbaar. Ik had het nog voordat ik de test gedaan had…

In plaats van ongi krampen had ik last van echt felle steken (tot daadwerkelijk dubbelklappen van de pijn). Achteraf bleek dit al een soort van bandenpijn te zijn… Nu heb ik er af en toe nog steeds last van.



Ik zou zeggen, als je het niet vertrouwd meldt het dan gelijk als je een afspraak met de VK maakt. Misschien mag je wel eerder komen…



In iedergeval een goede zwangerschap gewenst en geniet ervan!



Groetjes,

Shirley

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!



Het gevoel wat je beschrijft herken ik ook. Ik heb de eerste paar maanden van mijn zwangerschap eigenlijk steeds een stekerig/trekkerig gevoel links onder in m’n buik gehad. Was volgens de gyn en later de vk normaal.

Gedurende de hele zwangerschap heb ik eigenlijk alles links gevoeld en toen uk wat groter werd blijk het ook links te liggen. Heel af en toe werd/wordt er een uitstapje naar rechts gemaakt (en dat voelt dan gelijk ook heel vreemd), maar eigenlijk alles zit links.



Ik kan je alleen maar een hele voorspoedige zwangerschap wensen en hopelijk kan mijn verhaal je een beetje geruststellen.

Hiervoor heb ik trouwens een mk gehad en ik voelde (voor de test) dat ik zwanger was aan het gevoel links onder in m’n buik. Ik herkende het van de keer ervoor.



Nou, succes!



Groetjes,



Iertie

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.



Ook ik heb krampen, steken in mijn lies / onderbuik gehad toen ik net zwanger was. Ik voelde mij er erg onzeker door maar de verloskundige vertelde mij destijds dat dit komt door uitrekking van de baarmoeder.



Dus jouw verhaal komt mij bekend voor en alles was hier :thumbup:



Succes met de zwangerschap en geniet ervan.

Hier ook herkenbaar, steeds dezelfde plek. Kan inderdaad door het rekken zijn van de baarmoeder. Ook heb ik wel eens gehoord dat het een acupuntuurpunt zou zijn die dan reageert. Weet niet wat er van klopt.

Mijn zus had dat trouwens ook. En bij ons allebei ging/gaat het prima.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!



Ik herken die steekjes ook! Ik had ze soms links, soms juist rechts, en in het midden onder het schaambot. En geen prikjes, maar zeer felle steekjes, hard genoeg om ervan te schrikken!

Bij mij is het volgens mij rond week 8 overgegaan, toen is de bandenpijn om de hoek komen kijken!!

Volgens mij niets om je zorgen over te maken! :wink:

hallo



ik ben nu 15 weken zwanger en had al wel last van banden pijn, nu sinds vandaag steken in de linkerkant van me buik, steken trekken door naar me bovenbeen, het zijn plotselinge steken, en zijn ook zo weer weg, ze komen plotseling .herkent iemand dit? is dit ook banden pijn?



liefs carina43

Tijdens het begin van mijn zwangerschap had ik ook steken onderin mn buik bij je heup en een gezonde beeb :wink:

dank je wel voor je reactie, ik heb nu nog steeds af en toe een steek, geen bloed verlies.toch maak ik me nog een beetje zorgen.

hoe lang hielden de steken bij jou aan?



groeten carina 43

Hoi Allemaal,



ik ben nu 7 weken zwanger en heb ook die steken in mij onderbuik best eng en je maakt je onbewust toch zenuwachtig er over. Ik ben wel weer een beetje gerustgesteld dat er meer zijn die dit hebben of hebben gehad. Over 2 weken echo ben benieuwd of het dan allemaal goed is.



Groetjes Karin