Stom hè, sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. Dit is mijn 2e zwangerschap maar toch ben ik super onzeker.
Sinds vrijdag heb ik last van duizeligheid, mijn borsten en rug doen zeer. Mijn buik voelde ik wel maar het voelde zeker niet als menstruatuepijn.
Sinds een paar nachten slaap ik slecht. Ik kom moeilijk inslaap doordat als ik op mijn zij lig mijn buik pijn doet. Ook als ik 's nachts wakker wordt om weer eens naar de toilet te gaan lig ik zo weer een uur wakker. Door alle onzekerheid net weer een test gedaan en gelukkig zag ik weer een streepje.
Waar ik dus het meest onzekere over ben is de pijn in mijn buik en rug een zeurend gevoel en soms als ik een rare beweging maak rare steek. Ook zit het helemaal niet lekker als ik een broek aan heb. Gelukkig draag ik ook vaak rokjes op mijn werk dus dat valt niet.
Zijn er meerdere die dit voelen of hebben gevoeld, misschien stelt dat mij een beetje gerust.
Groetjes van onzekere Miep
Allereerst gefeliciteerd :inlove:
Om je proberen gerust te stellen ik denk dat t banden pijn is en je baarmoeder die zich al
gaat oprekken. Het is je tweede zwangerschap dus dan gaat t allemaal sneller
Hoi Viola,
Bedankt voor je antwoord. Vandaag is de pijn een stuk minder gelukkig. Het kan denk ik ook wel zo zijn dat ik er gisteren veel last van had doordat ik de hele dag gewerkt heb. Vannacht in ieder geval een stuk beter geslapen en minder last nu.
Gelukkig lekker een dagje vrij en ga heel weinig doen in huis dat komt van de week wel.
hoi,
Ik heb ook last gehad van buikpijn en een beetje rugpijn in het begin van deze (ook een 2e) zwangerschap. Vond het ook wat eng, aangezien ik dit tijdens het begin van mijn 1e zwangerschap absoluut niet heb gehad.
Succes er mee en hopelijk niet te veel zorgen maken!
Allereerst van harte gefeliciteerd!!!
Heel herkenbaar, ik had dit met een week 6/7/8 in deze zwangerschap.
Bij mij was dat echt dat ik te veel gedaan had. Dan deed mijn rug erg pijn en onder in mijn buik ook.
Nu heb ik de juiste modus gevonden en gaat het eigenlijk heel goed.