Net zwanger en diaree

Ik heb nog maar net 2 weken terug ontdekt dat ik zwanger ben (niet gepland wel gewenst :inlove: ) en nu ben ik al een week aan de diaree.

Gisteren naar de ha geweest en die zei ‘isostar’ drinken en mompelde nog iets als ‘kom dan en dan maar even terug’ maar dat heb ik dus niet helemaal verstaan. Mja heb ik ook niet veel aan dus.

Nu loop ik elke ochtend en avond helemaal leeg, overdag gaat het echter sinds 2 dagen wel goed (houd ik toch nog iets binnen).

Kan dit ook een symptoom zijn i.p.v. de misselijkheid en overgeven?

Wat kan ik nog meer hier tegen doen?

Ik had toen ik net zwanger was buikgriep en dus ook enorm last van diarree, kon ook niets binnenhouden behalve beschuit en water… Dat was al moeilijk…



Anders bel je toch gewoon even om te vragen wat er nog was afgesproken??

Hoi hoi,



hier tijdens de vakantie ook last gekregen van diarree. Verweten aan ander eten enzo. Toen ongeveer 5 weken zwanger. De diarree heeft 2 weken aangehouden. Kan zomaar een verschijnsel zijn.

Ik heb dat 4 van de 6 zwangerschappen gehad in de eerste weken, daarna ging het helaas in alle 4 de gevallen over in obstipatie :? Maar kan dus heel goed een kwaaltje zijn van de zwangerschap hoor. Je darmen zijn al aan het rommelen en verschuiven en daar reageert iedereen anders op :wink: In elk geval… GEFELICITEERD :inlove: :-* :-* :-* En verder zorgen dat je voldoende drinkt en eventueel (als je dat nog niet doet) zwangerschapsvitaminen slikken, krijg je in elk geval toch nog een en ander aan belangrijke stoffen binnen :thumbup:

Ik heb mijn laatste zwangerschap ook last gehad van diarree in de eerste weken. Ik vond het echt opvallend en het leek geen toeval te zijn.

Dat duurde een paar weken, niet langer dan 9 weken in ieder geval als ik het me goed herinner.



Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Even bellen was ik idd wel van plan! Moet zowiezo vandaag nog bellen want ik krijg straks mijn eerste echo (heeel spannend).

Ik heb er met mijn vorige zwangerschappen geen last van gehad, maar het is zo vervelend want mijn laatste zwangerschap eindigde in een miskraam met 12 weken en werd ik 's ochtends vroeg wakker met darmkrampen (dus nu elke ochtend, schrik ik toch weer en ren snel naar de wc om gelukkig te zien dat ik geen bloedverlies heb).



Die vitaminen zijn een goed idee!



Bedankt voor de felicitaties :-*

Waardeloos he die schrik dan steeds :hug: Ik heb hier ook 3 maanden terug een ma achter de rug met 12 weken, bij mij alleen geen krampje helemaal niks, kwamen er achter via de echo :cry: En toch schiet ik ook bij elk krampje en steekje in de stress en ga lopen broekloeren :roll: Heb je vandaag echt je echo of moet je vandaag voor een afspraak? Spannend hoor :dance: :pray: Ik mag 14 juli, dan ben ik 7 weken :inlove:

Ik moest vandaag voor de echo!!

En ik ben iets langer zwanger dan ik dacht. Het waren er 2 waarvan 1 zich goed heeft ontwikkeld (bij de ma vorige keer waren het er ook 2 dus eigenlijk 2 ma achter elkaar gehad en curretage). En die ene heb ik nu op foto met een knipperlichtje :inlove:

Dus ik ben helemaal heppie ondanks de diaree elke ochtend en avond.

Oh Maaike, wat fijn meid :dance: :dance: :inlove: Helaas van het ene vruchtje dat zich niet goed ontwikkeld heeft, maar wat een geschenk dan toch dat ene mooie gezonde knipperlichtje :inlove: Gefeliciteerd :-* En hopelijk is de diarree snel over, de temperatuur gaat na het weekend ook weer wat omlaag en dat scheelt dan misschien ook weer :hug: Maar jippie een mooi knipperlicht :dance: :lol:

Nog steeds aan de diaree, 2 weken nu en bovendien weer dagen waterdun (ook overdag). Veel krampen, opgeblazen buik, geborrel en heel veel buikpijn.

Dus terug geweest vanochtend en loperamide gekregen ondanks dat de effecten ervan niet bekend zijn bij een zwangerschap. :frowning:

Nu moet het binnen 2 dagen over zijn en ondertussen hopen dat de vrucht er geen nadelen van ondervindt. :pray:

Ik heb het ook gehad in het begin. Niet zo lang, maar wel heftig. Het was ook zo heet toen (zomer 2006) en uiteindelijk ben ik in de vakantie in Duitsland naar de apotheek gegaan en daar loperamide gehaald. Ik heb denk ik 2 tabletjes genomen. De apotheker daar zei dat het geen probleem was, en de bijsluiter zei inderdaad dat het onbekend was zoals ook tegen jou gezegd is. Het spul hielp direct overigens, en daarna ook geen last meer gehad.



Hier is het geen probleem gebleken. Maar goed, statistisch gezien heeft 1 voorbeeld weinig waarde natuurlijk… maar toch…



:-*

Stelt me toch enigzins gerust! Dank je wel voor je reactie!

Ik heb vanaf moment 1 in de zwangerschap dunne ontlasting, tot nu dus.

Nu al weer weken hetzelfde. Eerst nacht met buikkrampen, en sochtents alles er waterdun uit :lol: (smakelijk…) Mijn vertering wil dus niet zo goed :lol:

Nou wat ik heb is niet echt dunne ontlasting te noemen. Het lijkt meer of ik uit het verkeerde gaatje plas :silenced:

Loperamide heeft niet gewerkt, erg balen!!

Vandaag maar weer terug :roll:

ik had ook diaree toen ik net zwanger was… daarna weer veel last van obstipatie… dus van het ene uiterste naar het andere :roll:

niks leuk natuurlijk als je diaree hebt… moet er niet aan denken dat ik aan het bed sta bij een client en dan in ene naar de wc moet rennen

denk dat ik dan maar een inco (incontinentie materiaal) uit de kast ruk hahaaha

Ik heb ook heel veel last van mijn darmen, ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen…

Nu veel diaree en darmkrampen iig.

Ik haat diaree:wall:

overigens vind ik overgeven erger dus moet ik niet te hard zeggen :shifty: