Net zo dom als je eruit ziet!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh… dit kan ik niet op Hyves reageren bij haar profiel, dus KOK is even m’n uitlaatklep…


Pff, je ziet er net zo dom uit als je bent!!


Zo. Dat lucht op. :wink:

Eh... okee... dit moet ik even uitleggen! :mrgreen:
Vorig jaar (nu ik erover nadenk... da's precies een jaar geleden! :shock: ) had m'n man contact met een vroegere vakantieliefde. Er is niets gebeurd, anders dan dat ze afgesproken hadden (achter mijn rug om :roll: ) maar naar aanleiding van die afspraak stond zij wel op het punt haar man en twee kinderen te verlaten... daar heeft zij dus serieus over na zitten denken. Nu zat ik net een beetje te surfen op Hyves en vroeg me af of die tuthola ook een pagina had. En jawel hoor... Haar man ziet er echt leuk uit, ze heeft twee schatten van kinderen... en zij is LELIJK!! (haar ogen raken nog net haar neusbeentje niet... :roll: :wink: :P )

Een hele domme uitstraling... dat verklaart een hoop... :P

:eh: ik snal er niks van ihihihihihi



maar het zal vast een opluchting waard zijn :wink:

Haha geweldig!!!



Geniet van je triomf-moment!

Lekker he, iemand op hyves opzoeken en zo ongegeneerd al die dingen bekijken… :twisted:Hahah vind ik ook leuk, en dan vooral dat soort types die jij nu noemt!

@kimmetje23 wrote:

:eh: ik snal er niks van ihihihihihi



maar het zal vast een opluchting waard zijn :wink:




Nou ja… ik heb me er toen echt over verbaasd dat zij voor een jeugdliefde van meer dan tien jaar terug haar gezin wilde verlaten. In mijn ogen ben je dan echt een minkukel.



Nu heb ik haar ontdekt op hyves en heeft ze ook echt een heel domme uitstraling (had ik dat eerder geweten… had ik me toen echt niet druk gemaakt… :wink: )



Dus ik had net echt de neiging om op haar hyves te reageren met “je ziet er net zo dom uit als je bent” maar ja… dat kun je niet maken he… dus heb ik het hier maar getypt. Om het toch maar gezegd te hebben :wink:

Voelt wel lekker zo voor je, denk ik!!!



En waarom zet je het niet op Hyves eigenlijk??? :mrgreen:

Och niet gaan stoken :angel: :mrgreen:



Hahaha fijn gevoel moet dat zijn dat ze geen bedreiging meer voor je is.

:wink:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben haar ook tegengekomen :mrgreen:

Haha lekker he om dat even te zeggen !

Maar je kunt wel een reactie zetten bij een foto van haar als ze deze in haar foto album heeft staan.

Idee ? :angel:

@Karin2 wrote:

Haha lekker he om dat even te zeggen !

Maar je kunt wel een reactie zetten bij een foto van haar als ze deze in haar foto album heeft staan.

Idee ? :angel:




Nèèèè… laat ik dat maar niet doen… :angel:

Ben nu wel nieuwsgierig naar die muts…

Ik wil het er ook wel neerzetten hoor 8) :wink:

:lol:

ik ben heel nieuwsgierig geworden,…

Kom maar op met die naam!!

Zullen we dr eens goed spammen…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 8)

Nu ben ik ook nieuwsgierig :mrgreen:



pb ons haar hyves eens :pray: :oops:

Jaaaa, een link!! Ik wil haar ook weleens zien! :mrgreen:

haha, ik kan me je verhaal nog wel herinneren, en dit is dan wel lekker om te zien, zeker :wink: :lol:

Gaan julie dit nu echt doen? :eh:

Sorry maar iedereen die er niks mee te maken heeft hoort zich er gewoon buiten te houden. Ik bedoel dus de link van haar hyves door te geven!

Ik snap best wel dat pino haar frustratie kwijt moet maar dit vind ik wel erg kinderachtig :snooty:

Wat mij betreft is het een geintje. Pino kent me intussen wel langer dan vandaag… :wink:

Voor de anderen kan ik natuurlijk niet spreken.