Net gestopt met de pil en al zwanger?

ik ben gestopt met de pil…had normaal gesproken rond deze datum wel ongesteld moeten worden. maar heb nog steeds niks.

Wel heb ik laatste tijd veel pijn in mijn onderbuik en beetje in mijn schaamstreek zeg maar. ook ben ik regelmatig erg moe. En heb ik pijnlijke borsten…

Deze klachten heb ik al een maand of 2ongeveer( dus ook al voordat k gestopt was met de pil) kan het zijn dat ik zwanger ben…of heeft het te maken met het ontpillen? wel heb ik de hele tijd het gevoel dat ik ongi moet worden.

Ik weet het ff niet meer zo goed…want ik weet niet of het te maken heeft met het ontpillen of dat ik misschien moet denken aan een zwangerschapstest… wanneer maak ik de beslissing om een test te doen?

Hellup!

hier iemand die al bijna 6 maanden niet ongi is geworden na het stoppen met de pil, het is afschuwelijke troep en dat zorgt er dus voor dat je niet ongi bent geworden, maarja je kan er altijd een testje tegen aan gooien … kwaad kan het niet .

maar verheug je nergens op want het is een typisch pil kwaaltje!

Als je te lang niet ongesteld wordt moet je gewoon even langs

de huisarts gaan want dat is niet goed

Ik was bijna vijf maanden niet ongesteld en toen kwamen we er dus achter dat ik pco heb

Daar was ik niet achter gekomen als ik niet naar mijn ha was gegaan

Je menstruatie kan ook wegblijven doordat je er gewoon veel te veel mee bezig bent om zwanger te worden

@Mandy wrote:

Als je te lang niet ongesteld wordt moet je gewoon even langs

de huisarts gaan want dat is niet goed

Ik was bijna vijf maanden niet ongesteld en toen kwamen we er dus achter dat ik pco heb

Daar was ik niet achter gekomen als ik niet naar mijn ha was gegaan

Je menstruatie kan ook wegblijven doordat je er gewoon veel te veel mee bezig bent om zwanger te worden

hihihi het laatste zinnetje geld niet voor mij hoor van mij hoeft het nou niet echt zozeer… :wink:

maarre… bij mij wil de huisarts eerst zowiezo een half jaar afwachten voordat hij mij door wil sturen …hoe heb jij het ooit voor elkaar gekregen dat ie bij jou eerder al zijn twijfels kreeg?

Nou ik liep al bij de gyneacoloog sinds ik was gestopt met de pil en bij mijn 1ste bezoek had hij een inwendige echo gedaan en daar was naar voren gekomen dat ik cystes in mijn eierstokken heb zitten en de diagnose pco was al gesteld , alleen heeft mijn gyn het mij nooit verteld tot ik bij de huisarts kwam en die vertelde dat ik niet menstrueerde door de cystes in mijn eierstokken .

Ik heb toen een verwijsbrief gevraagt naar een ander ziekenhuis en andere gyneacoloog en die gaf mij dus de diagnose PCO

Ik ken trouwens iemand die 60 dagen niet menstrueerde naar de huisarts ging en een kuur kreeg van 10 dagen en dus menstrueerde na die kuur

Ik vind persoonlijk dat er bij zowel ha als gyn 1 lijn getrokken moet worden van wel of niet helpen

Het is meestal niet zonder reden dat je geen menstruatie hebt namelijk …

Of er is iets gyneacologisch mis of je bent geestelijk teveel bezig met het krijgen van een kind .

En het gebeurt helaas maar al te vaak dat het de 1ste reden is en bij sommigen ze daar te laat achter komen en het de rest van je toekomst verpest doordat je geen kinderen meer kunt krijgen

En zodoende dat ik ook zeg van 1 lijn trekken en ik vind dat ze je zoiezo horen te onderzoeken als je zulke klachten hebt

En het kan dus ook goed als jij al een half jaar niet menstrueert dat je ook PCO hebt want dan menstrueer je maar 2 Ã 3 keer per jaar of helemaal niet namelijk

@Mandy wrote:

Nou ik liep al bij de gyneacoloog sinds ik was gestopt met de pil en bij mijn 1ste bezoek had hij een inwendige echo gedaan en daar was naar voren gekomen dat ik cystes in mijn eierstokken heb zitten en de diagnose pco was al gesteld , alleen heeft mijn gyn het mij nooit verteld tot ik bij de huisarts kwam en die vertelde dat ik niet menstrueerde door de cystes in mijn eierstokken .

Ik heb toen een verwijsbrief gevraagt naar een ander ziekenhuis en andere gyneacoloog en die gaf mij dus de diagnose PCO

Ik ken trouwens iemand die 60 dagen niet menstrueerde naar de huisarts ging en een kuur kreeg van 10 dagen en dus menstrueerde na die kuur

Ik vind persoonlijk dat er bij zowel ha als gyn 1 lijn getrokken moet worden van wel of niet helpen

Het is meestal niet zonder reden dat je geen menstruatie hebt namelijk …

Of er is iets gyneacologisch mis of je bent geestelijk teveel bezig met het krijgen van een kind .

En het gebeurt helaas maar al te vaak dat het de 1ste reden is en bij sommigen ze daar te laat achter komen en het de rest van je toekomst verpest doordat je geen kinderen meer kunt krijgen

En zodoende dat ik ook zeg van 1 lijn trekken en ik vind dat ze je zoiezo horen te onderzoeken als je zulke klachten hebt

En het kan dus ook goed als jij al een half jaar niet menstrueert dat je ook PCO hebt want dan menstrueer je maar 2 Ã 3 keer per jaar of helemaal niet namelijk

is het niet zo dat je dan altijd al problemen moet hebben gehad met je menstruatie?

want dat is bij mij namelijk niet het geval , de eerste keer dat ik stopte met de pil was er niks aan de hand en na een half jaar keurige menstruaties was ik zwanger van mijn zoon, en nu… het is gewoon een ramp geen menstruatie (nouja die paar drupjes smerig bruine smurrie kan ik geen menstruatie noemen) en geen menstruatieklachten…

het enige waar ik mij wel een beetje zorgen over maak is dat mijn zus endometriose heeft en wat ik zo weet is dat toch wel een erfelijke afwijking … dus is het over twee maanden nog zo’n ramp dan ga ik maar WEER naar de huisarts…

Nee hoor want ik ben altijd netjes ongesteld geweest en heb nooit problemen gehad tot het begin van dit jaar :shock:

En volgens mij is endemetriose niet erfelijk hoor

ga maar eens kijken op http://www.stilverlangen.com en dan bij medisch daar vind je er meer over …

Als je het niet vertrouwd dan zal ik gewoon eerder naar je ha terug gaan hoor en gewoon erop staan dat je onderzocht wordt