net gestart met Nutramigen, hoelang voor resultaat??

Zoals de titel zegt ben ik net gestart met Nutramigen en ik ben benieuwd hoelang het duurde voordat jullie resultaat zagen. Ze heeft nu 1 flesje gehad en ze dronk rustig maar niet veel.

Ik ben benieuwd op reacties!

Hoi,

Bij mijn zoontje al na 3 dagen. Hij huilde erg veel (bijna van voeding tot voeding) en op advies van de HA zijn we Nutramigen gaan gebruiken.

We hebben weer een tevreden kereltje :dance:

Echt een wereld van verschil :thumbup:

Gr. CLaudia

Ik had ook binnen drie dagen verbetering. Wel vinden baby’ s het vaak vies en duurt het een dag of drie voordat ze weer goed gaan drinken. Mijn dochter drinkt sinds nutramigen trouwens nooit meer helemaal haar fles leeg.

gr Leonie

Hier eigenlijk wenig problemen gehad met overstappen.

Alles gaat keurig op :thumbup:

Gr. CLaudia

mijn jongste had ook geen problemen met overstappen naar de nutramigen ze vond de omneo wel erg onsmakelijk dus toen we overstapte naar de nutramigen vond ze dat wel lekker bij ons was er ook al verbetering met een dag of 3 en ze had veel eczeem door kma en dat duurde wel even voor het verbeterde geloof een week of 8

Hier drinkt Larissa ook veel minder. Ze drinkt haar flesjes van 150 niet meer op en we zijn nu alweer overgestapt op flesjes van 120 maar ook die gaan niet leeg… Ze vind het idd niet echt lekker heb ik het idee.