Net 1 maar gedraagt zich als 2.....

:silenced: waarom en hoe heeft hij het in zijn hoofd gehaald dat als mama NEE al dan niet in combinatie met MAG NIET zegt je daarom maar gelijk moet gaan huilen en nog net niet met gebalde vuistjes (hij kan het ws nog niet maar zou het vast graaaag willen als ik zijn koppie dan zo zie) gaan staan? Frustratie alom en 25 keren achter elkaar op het matje zetten om hem weg te halen bij het knopje van de DVD speler. Idem geldt voor kattenbrokjes die hij blijkbaar sommige dagen lekkerder vind dan alles wat ik maar kan koken of klaarmaken. :wall:

Hij groeit al zo snel maar dit had best een beetje minder snel gemogen van mij. :lol:

Ow dat hebben wij hier ook gehad een paar maanden. Nu luistert ze wel wat beter als ik zeg nee Talysha dat mag niet of gewoon nee nee Talysha, dan kruipt ze weg. Soms heeft ze gewoon geen zin om te luisteren en gaat ze gewoon verder…

Maar dan zet ik haar gewoon weg, en dat vind ze prima of ze gaat terug en moet ik haar nogmaals wegzetten. Maar dat stieren is gelukkig voorbij.

Haha hier ook zo’n boefje en dan vooral uitspelen eerst naar mama kijken dan naar papa…Oh ja en erop af kruipen om vervolgens te doen of ie naar de dvd speler gaat en er net langsgaan :mrgreen: . Wij hebben echt een kleine komediant

Zo bekend… Gebeurt vaak dat hij de brillenkoker van opa wil hebben en dat mag niet. Dan kan hij je aankijken met een smelt lachje, maar in de tussentijd heel stiekem toch dat handje naar die koker :mrgreen:

Hihi die van jullie zijn dus ook al van die boefjes! :lol: :lol:

Nou moet ik zeggen dat ik het idee heb dat hij dondersgoed begrijpt dat sommige dingen niet mogen. Want hij kijkt dan echt met zo’n schuldbewuste blik. Ik zeg ook wel eens voor de grap dat hij gewoon ondeugende handjes heeft…zijn hoofdje weet dat het niet mag, maar ja zijn handjes luisteren niet altijd naar zijn hoofdje 8)



Nu is het nog grappig en schattig maar ik probeer al wel zo goed mogelijk mijn lachen in te houden. Over een jaar of 3 is de lol er denk ik wel af :angel: Tot dan geniet ik maar stiekem van binnen :inlove:

Herkenbaar :inlove:

Fedde schudt alvast met zijn vingertje voordat hij het kastdeurtje opentrekt.

Of zegt al ohoh voordat hij zijn beker express van de tafel afduwt.

ik zeg altijd, ze ziet haar doel en gaat erop af… tot…

mama nee zegt :mrgreen:



Hier gaat het dagen soms goed en zo nu en dan een dag dat de oren blijkbaar in bed zijn gebeleven :angel:

whoehaaaaaaaaaaaaaahahahhaah



Wat was hij lekker rustig Rhi , toen ik hem als een heel klein rustig babytje mocht knuffelen :inlove:





Is ie nu al een beetje baldadig ??? :lol:



Er zit een strijdertje in meis, vechtertje.





Heeft ie van zijn mama :-* :thumbup:



Hm t kan trouwens 2 kanten op… op zijn 2e is t erger… of ist over. :think:



succes :-*

hier ook zo eentje hoor :lol:

Tis op zich een rustig mannetje… maar zijn favo speelgoed is de DVD speler :roll: Daar is die binnen no time, eerst even kijken of we wel opletten en dan snel het laadje opendrukken! (blijf me verbazen over het feit dat hij juist die knop feilloos weet te vinden).



En wat hij ook errug leuk vindt… de afstandsbediening achter de bank mikken als hij de kans krijgt.

Zit je lekker met hem op schoot op de bank en terwijl je het zelf niet doorhebt heeft hij dat ding gespot en in een mooie boog achter de bank gewerkt… DRAAKJE! (maar wel een lief draakje :inlove: )

hoe herkenbaar :mrgreen:

Als ze hier boos wordt, dan moet je uitkijken want soms mept ze gewoon of gaat ze gooien. Gisteren gooide ze haar afstandbediening keihard omhoog en vandaag kreeg ik hem tegen me aan. Sja, 14 maanden, dan moet je natuurlijk je zin krijgen en anders dan zwaait er wat he.

Die van mij gaat neeschuddend (hij weet dus dat het niet mag)! Staan stampvoeten! met een pruillip! Clown!

Casper heeft ook al als nickname; ‘dramaqueen’ 8) proest

“stervende zwaan” (als hij zich op de grond laat vallen van kwaadheid) :+

Oeh gaat dat dan ook zo moooooi lenig helemaal voorover dat je zelf al spierpijn krijgt alleen al als je ernaar kijkt? :mrgreen:

Zo leuk hoor je eigen theatershow thuis, hoef je de deur niet voor uit. Gewoon paar keer zeggen dat iets niet mag. :lol:

haha hoe herkenbaar!!!

ons monstertje is dol op het knopje van de tv

en de beker van haar grote neef. die moet ze echt hebben.

net zo lang blijft ze in de buurt totdat hij is afgeleid en gelijk pakt ze hem. vorige week een weekje in een huisje op center parcs pffff kon de hele dag achter haar aan. heb dezelfde beker gekocht in het roze, mooi niet dat ze daaruit drinkt.

en zeg je nee dat mag niet gooit ze het zo de kamer door!!

met een lief lachje, dat dan weer wel!

De knopjes van de tv hoef ik al niets meer van te zeggen. 8) Meneer zat een keer Teletubbies te kijken, drukt op een knopje en hoppa Tubbies weg :lol: Sindsdien zit hij daar niet meer aan. De rest ach hij blijft dramaqueen bij vlagen schattig en andere momenten vermoeiend maar dan komt er elke dag wel weer bedtijd. :angel:

hahaha onze dochter is ook zo’n dramaqueen (en dat is ook haar nickname, heb er al een mooi t-shirt van :wink: ) Ze gaat nl. languit op de vloer liggen huilen als ze nee te horen krijgt.



Nu hebben wij 2 manieren van nee. Een duidelijke nee als ze echt iets niet mag en hoofdschuddend neeneenee als ze bijvoorbeeld in de bak van haar fietsje wil gaan staan omdat dat niet zo handig is.



Als mevrouw nu iets heeft wat zij niet wil (bv als ze genoeg gegeten heeft) dan gaat ze nu dus ook druk hoofdschuddend neeneenee zeggen :inlove: