Nestle beertje

Sinds kort heb ik paar keer een fruithapje en/of toetje van Nestlé gekocht en steed als ik dat aan Stuart gaf dan werd hij onrustig en wilde allemaal iets grijpen.

In het begin begreep ik niet zo goed wat hij nou wilde of wat er nou aan de hand was maar nu sinds kort hebben we het door.



Op het folietje van het Nestlé fruithapje of toetje staat het blauwe Nestle beertje en om de één of andere reden triggert dat iets bij Stuart en moet en zal hij dat folietje hebben.

En het is echt maar een folietje van 3x3 ofzo met een beertje erop van 1x1 maar dat is blijkbaar voldoende.

Ik heb nog even gecheckt of het echt om het beertje ging, afbeelding gegoogled en bij het zien kregen we direct dezelfde reactie.

Echt ongelooflijk hoe fanatiek hij daarvan wordt :shock:

Ik haal nu maar in de keuken het folietje er vanaf, zodat hij het niet ziet.



Nu heb ik gekeken of er dan ook Nestle beertjes in knuffel vorm zijn, die zijn er maar lijken in de verste verte niet op degene die op het folietje staat.



Iemand anders ook zoiets dergelijks meegemaakt ?

zoek eens op Nestlé beertje, dan krijg je een tutteldoekje te zien. Heel veel kindjes zijn gek op dit doekje, ik zie vaker oproepjes te staan voor dit beertje.

Ja, heb hier voor R.uben ook het Nestle beertje in knuffelvorm en hij is er ook helemaal gek op!!

Als het goed is kan je Nestle mailen of ze je 1 toe willen sturen en anders zijn er vast genoeg mensen om je heen (of hier op KoK) die zo’n knuffel hebben…(Ik heb er inmiddels 3 8) )

Grappig! Ik heb Nestle gemaild en krijg tutdoekje toegezonden.



Verder heb ik een leuke afbeelding er van opgezocht, geprint en deze gaat in zijn Dushi kussen, dan kan hij 'm knuffelen.