"nesteldromen"

Aangezien ik bij mezelf niet in nesteldrang geloof ( :wink: maar er wel op hoop) was ik helemaal verrast door een droom.

1. Ik had nog geen kolf en raakte in paniek.
  2. De bugaboo staat nog steeds op zolder en in de buggystand
  3. ik had nog geen wieg
  4. en geen wiegbekleding
  5. het kind zelf had nog geen kleding
  6. ik had geen kraamzorg aangevraagd
  7. ik wist niet hoe ik moest bevallen want nog steeds geen cursus gedaan

Zielig he :wink:

Onbewust toch druk maken om dingen waarvan ik geen zin heb om ze te regelen?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bij mij is het geen droom, bij mij is het nestelen al lang en breed begonnen. Ik ben al aan het hamsteren (bang dat de winkels dan niet meer open zijn ofzo :wink:). Alles moet schoon en wel direct. En zo kan ik wel doorgaan. Ik geef er maar lekker aan toe, want anders kost het me meer energie.

Ach ja nog een maand of 4.

Hahaha…en als je dan wakker wordt, maak je je dan nog steeds zorgen, of is het dan gelijk over???

Tsja, wat zal ik er van zeggen…mijn nesteldrang roept heel hard dat ik jou nu moet waarschuwen om toch echt al die dingen te gaan regelen :shifty: :shifty: :shifty: Zeker de kwaamzorg…

Hahaha, Lydia, geweldig! Ik heb niet echte ‘nesteldromen’, maar wel hele rare! En ze lijken allemaal even echt, 's morgens moet ik het soms echt even verwerken onder de douche, haha! Voorbeeld: ik heb ineens een relatie met mijn baas… :oops: :shock: Of ik run een kinderdagverblijf en wordt gillend gek…Of er is brand in huis en ikkan niet bij Femke…vreselijk… Ik hoop maar dat het snel weer rustiger wordt 's nachts! :roll:

die kraamzorg heb ik echt wel aangevraagd hoor :wink:

maar meer niet geloof ik.

@lydia wrote:

die kraamzorg heb ik echt wel aangevraagd hoor :wink:

maar meer niet geloof ik.

Oké!!! Dan is het goed!!!

En de rest…ja, daar heb je nog wel genoeg tijd voor!!!

Ik heb ook hele gekke dromen! Te gek om op te schrijven :oops: :shifty: Maar vannacht was ik bevallen!!! En had ik een prachtig jongetje…ik was heel erg blij en in mijn droom was alles heel normaal. Maar toen ik wakker werd moest is wel ff slikken, want de babykamer is toch echt roze…

Hier ook gekke dromen :shifty:

Ik was bevallen, van een kat :shifty: en ik was er niet blij mee :oops:

Oeh oeh Victoria das vast omdat jullie moppie zo prachtig veel haar heeft! :mrgreen: :inlove: Moest ik iig gelijk aan denken na je tekst.

Lydia volgens mij (maar hey wie is ikke :angel: ) zijn zulke dromen echt heel goed. Als je er tenminste maar niet teveel slaap over verliest! :thumbup: je boodschappenlijstje maar dan op een bijzondere manier, weet je soms helpt het al als je ze na het dromen opschrijft mochten ze terug blijven komen…

Heyyyyyyyyyyyyyyyyy Rhi :mrgreen:

Lydia hahahhahha tja je onderbewustzijn haalt je in :wink:

zwaai 8)