Nesteldrang

Ik maar denken dat het nog wel even zou duren voordat ik daar last van zou krijgen… Maar goed net het huis lekker door gesopt.

Net een lijstje gemaakt met wat ik nog gedaan wil hebben voor dat ik met verlof ga (15 december).



En heel stiekem wil ik nu ook nog wel beginnen met een paar puntjes die op het lijstje staan :eh:





en als ik heel eerlijk ben, vind ik wel een beetje ver gaan waar ik nu mee bezig ben maar ik kan er gewoon niks aan doen :oops:



Hadden jullie daar ook zoveel last van ?

Gewoon aan toegeven meid!!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet zo heel veel last van heb, wel MOEST ik gewoon de babykamer klaar hebben. Ik ben nu met verlof en merk toch wel dat ik langzaam dingen als de badkamer echt schoon wil hebben maar verder geniet ik nog lekker even van de rust :mrgreen:

Nu nog nergens last van. En bij Lars ook geen last van gehad.



Hoop ook niet dat het komt :smiley:

De babykamer is trouwens ook al zo goed als af, heb alle spulletjes al. Ben nu bezig om een kast nog te schilderen die is hopelijk volgende week af…

en dan nog wat schilderijtjes etc.



Verder word ik gewoon super gestresst als ik denk wat ik nog allemaal wil of eigenlijk moet doen van mezelf voor dat ik met verlof ga. Allemaal kleine dingetjes, snoertjes weg werken etc. ook wil ik nog de zolder gaan opruimen want straks in me verlof kan dat niet met een dikke buik de zolder op. Wil in me verlof gewoon lekker alles schoon gaan maken in huis, en me moeder komt gelukkig helpen :slight_smile: maar dan heb ik dus geen tijd meer voor opruim en andere dingen, dus en dan maak ik me weer helemaal druk om alles. Daarom maar een lijstje gemaakt… kan ik het niet vergeten :lol:

Bij de 1e had ik ‘last’ van de gewone standaard dingen… het huis moest gewoon ontzettend schoon zijn! Bij de 2 zw.schappen erna was alleen schoon niet goed genoeg :o .



Heb bij de 2e met 25 weken zw.schap de piano lopen verplaatsen, omdat ik vond dat daar wel NU direct achter schoon gemaakt moest worden :oops: (er zit wel vilt onder de piano, maar dan nog niet echt een activiteit voor een zwangere vrouw. Diezelfde zw.schap met 39+2 nog een nieuwe vensterbank met mijn moeder gemaakt, want die andere kon ECHT niet meer… de dag van de bevalling was het echt heel erg, ben als een kip zonder kop nog de meest nuttige klusjes gaan doen (alsof die luiers voor de oudste persé die dag gekocht moesten worden, alsof niemand een caviakooi meer zou kunnen verschonen als er een 2e kindje bij zou zijn etc etc).



Bij de 3e hebben we een paar 100(!) kilo afval naar de stort gebracht, want eindelijk eindelijk moest de zolder uitgezocht worden en dan ook wel grondiger dan grondig. Er moest toen ook nog een kamer getimmerd worden en ik wou dus direct ook een opberg’hok’ op diezelfde zolder etc.



Deze zw.schap heb ik in het begin heel erg last gehad… alles wat ik zag lag me in de weg, kreeg er gewoon fysiek jeuk van :oops: Niet alleen ikzelf werd er gek van, mijn man ook… en die was na die zw.schappen daarvoor al wel wat gewend.

Afgelopen weken viel het wel mee, maar merk nu ook alweer dat ik drang begin te voelen om van alles te doen… de babykamer wil ik NU af (maar alles zal sneller/eerder af zijn als de 35 weken waarmee we bij de 3e konden beginnen :wink: ), wil nog een radiatorombouw in de hal, de hal en de overloop moeten eigenlijk de muren geverfd worden (vind ik dan :lol: ) net zoals het klapraampje en de deur in de douche, de deur van het toilet… lijstje wordt ook met de dag langer… ben al blij als de helft klaar komt voor de geboorte.



Gelukkig komt mijn moeder helpen met het lakwerk… komend weekend begin ik zelf met het verven van de muren in de babykamer… nu lukt het me waarschijnlijk zelf nog met mijn bekken… wil niet weer dat het allemaal door een ander gedaan wordt zoals bij nummer 3 en ik alleen maar toe kan kijken :thumbdown: