NESPRESSO

Hoi koffieleuten! :wink:



Onze Senseo krijgt wat kuren en nu willen we graag een Nespresso.

Die koffie is zooooooooooooo lekker… :drool:



Nu vinden wij de Krups XN5005 Nespresso Le Cube heel mooi.

Wie heeft deze ook?

Ben je er tevreden mee?



Of als iemand een ander merk heeft waar hij/zij tevreden mee is mag dat ook gemeld worden :thumbup:

Geen idee, dit viel me alleen op omdat ik het er gisteren met mijn vriendin over had dat George Cloony er in die reclame zo belabberd uit ziet :shock: . Succes met je nieuwe machientje, wat het ook wordt!

geen ervaring mee

op kassa van vara staat er wel wat over

Zie pas dat ie op 6 dec. te koop is…

Wahhaahahahahahaaha, lekkere actie Greetje :wall:

Hahaha heerlijke actie! Maar mooi is hij wel! :inlove:

@yvon wrote:

Geen idee, dit viel me alleen op omdat ik het er gisteren met mijn vriendin over had dat George Cloony er in die reclame zo belabberd uit ziet :shock:




ja dat viel mij ook op…hij word oud :mrgreen:

@Ashes wrote:

@yvon wrote:
Geen idee, dit viel me alleen op omdat ik het er gisteren met mijn vriendin over had dat George Cloony er in die reclame zo belabberd uit ziet :shock:




ja dat viel mij ook op…hij word oud :mrgreen:




Dat ook maar volgens mij is het probleem dat ie afgevallen is ofzo? :think: . Die nék :shock: , zó oud is ie toch nog niet? Volgens mij wordt ie wel weer ok als ie een poosje een extra klontje suiker in z’n nespresso dondert :mrgreen: .



Yvonne

@yvon wrote:

@Ashes wrote:
@yvon wrote:
Geen idee, dit viel me alleen op omdat ik het er gisteren met mijn vriendin over had dat George Cloony er in die reclame zo belabberd uit ziet :shock:




ja dat viel mij ook op…hij word oud :mrgreen:




Dat ook maar volgens mij is het probleem dat ie afgevallen is ofzo? :think: . Die nék :shock: , zó oud is ie toch nog niet? Volgens mij wordt ie wel weer ok als ie een poosje een extra klontje suiker in z’n nespresso dondert :mrgreen: .



Yvonne




:lol: :lol: :lol: :lol:

@Ashes wrote:

@yvon wrote:
Geen idee, dit viel me alleen op omdat ik het er gisteren met mijn vriendin over had dat George Cloony er in die reclame zo belabberd uit ziet :shock:




ja dat viel mij ook op…hij word oud :mrgreen:






YEAH WHAT ELSE?? :eh:









:lol: :smiley: :lol: :smiley:

:slight_smile:



Elke nesspresso :drool: is beter dan een senseo! :sick:



Senseo heeft echt helemaal niets met koffie te maken, tis gewoon warm water met een vaag smaakje dat heel uit de verte op koffie lijkt.





Nesspresso heeft wel nadelen hoor. Koffie is duurder en die cups zijn niet overal te koop. :wink:

Even voor de duidelijkheid, ik hoef George niet maar de Nespresso :mrgreen:



Nou Senseo is best te drinken hoor!

Maar Nespresso is veel lekkerder!!

De cups zijn wel duur maar als je de kwaliteit proeft valt de rpijs dan eigenlijk wel weer mee!



Ruud, hebben jullie ook een Nespresso?

Zo ja, welk merk?



Oja, en het model is al wel te koop :doh:

Nope wij hebben geen nesspresso maar ik ken wel wat mensen die er 1 hebben.



En nesspresso is best ok.



Ik heb er wel moeite mee ls iemand zegt dat senseo best te drinken is en dan een nesspresso gaat kopen… :wall:







:mrgreen:



In ons huis komt NOOIT een senseo. :mrgreen:

Maar Ruud, wat heb je dan wél voor apparaat?

het verschild ook nog per kleur en warmtehoud plaatje qua prijs.

is wel vaker raar vindt ik dat :roll:

bij mak*o zijn ze vanaf morgen dacht ik in de aanbieding :thumbup:

en nog vindt ik ze te duur.



ruud; ik vindt senseo ook niet lekker hoor, krijg na 2 bakkie,s toch echt wel last van mijn maag :sick:

nee geef mijn protie maar aan fikkie!



gr mel

@~Marion~ wrote:

Maar Ruud, wat heb je dan wél voor apparaat?






Een ouderwets DE koffie apparaat en een eigenhandig geïmporteerd Gaggia espresso machientje. :wink:

De koffie schijnt heel lekker te zijn. ( drink zelf geen koffie) maar wel heel erg duur… 33 eurocent per kopje… ( we hadden geen kups maar een profi apparaat met pads) iemand die de automaten verkocht heeft eens berekend dat als je de nespresso koffie in kiloverpakking zou kopen je 82 euro kwijt zou zijn…

Een ander nadeel is dat je de koffie alleen via internet of telefonisch kan kopen. Erg lastig als je in het weekend opeens geen koffie meer hebt. Of er komt onverwachts veel visite die natuurlijk allemaal koffie willen want de koffie bij ons is zo lekker :wall:

@~Marion~ wrote:

Maar Ruud, wat heb je dan wél voor apparaat?




:shock: Wel heeeeel persoonlijk dit hoor… :mrgreen:

@ruud wrote:

Ik heb er wel moeite mee ls iemand zegt dat senseo best te drinken is en dan een nesspresso gaat kopen… :wall:


:oops: sorry… :oops:







Maar we gaan wel deze kopen :dance:

:mrgreen:



Goeie keus hoor volgens mij, Ik drink liever minder koffie en lekkere koffie. :dance: