Nepkerstboom opbergen

De kerstboom moet vanavond echt weg. De doos waarin die zat toen ik hem kocht is niet echt stevig. Nu zat ik te denken om zo’n opbergdoos voor tuinkussens te kopen om hem daar in te bewaren, is dat handig?? Waar bewaren jullie de nepkerstboom in?

grote 2persoonslaken met gat in het midden voor steel van boom de rest bovenin vastbinden met stukje touw. Is niet stevig, maar je takken zitten iig bij elkaar nu. Mijn ouders laten zelfs hun lampjes in de boom zitten en hup alles invouwen en laken eroverheen en hup naar zolder.

Andere tip heb ik niet voor je sorry.

Ik heb hem gewoon in de doos waarin we hem kochten. Heel stevig is die niet inderdaad, maar hij staat toch het hele jaar op zolder, dus we hoeven er verder niet meer bij.

Bestaan er dozen voor tuinkussens dan? :think:

wij hebben hem ook gewoon in de doos waarin hij zat!! op zich wel een stevige doos

Wij hebben hem gewoon nog compleet met lampjes en al op zolder gezet :lol:

We hebben een grote zolder met van die schotten onder het schuine gedeelte dus hoef ik hem niet uit elkaar te halen.

Hij ligt dus gewoon neer en volgend jaar trek en duw ik hem weer in model.,

Gaat al jaren prima.

@Mip wrote:

Bestaan er dozen voor tuinkussens dan? :think:

Jazeker die bestaan!

De boom is in drie stukken en de takken zijn inkapbaar, dus volgens mij moet hij er wel inpassen. We zijn aan het verbouwen, vandaar dat ik een stevige oplossing wil.

we bewaren hem gewoon in de doos waarin die gekocht is.

heb hem ook in de doos waarin die zat

Ik krijg het gevoel dat ik niet moet mutsen en gewoon die boom in die doos moet doen… :roll:

Wij zijn vorig jaar in de winter eens op zoek geweest naar zon tuinkussensbox maar toen waren ze nergens te krijgen. In de zomer gooien ze je er dood mee, maar in de winter niet dus. Als de doos waar hij in zat niet kapot is, zou ik hem er gewoon in doen.

Hier ook gewoon in de doos, en met flink wat ducktape dichtgeplakt. Die

doos was ook niet zo stevig meer :lol:

Ook in de doos waar we hem in hebben gekocht… sterker nog… Ik haal de lampjes er niet eens uit… :lol:

De lampjes zitten er al vast in. Als het trapgat groter was dan pakte ik hem zo op en zette hem op zolder!

Onze boom komt met vaste lichtjes, en we stoppen hem in een vuilnis zak op de zolder. (En bij “we” bedoel ik Si!!)

@henriette1309 wrote:

Ook in de doos waar we hem in hebben gekocht… sterker nog… Ik haal de lampjes er niet eens uit… :lol:

Hier exact hetzelfde! :lol:

@Pinkie wrote:

Ik krijg het gevoel dat ik niet moet mutsen en gewoon die boom in die doos moet doen… :roll:

hahahahahha

En de lampjes er niet uit halen? Ik zou niet weten hoe ik dat dan voor elkaar krijg :think: En hier moet de top er namelijk vanaf, anders past hij dus niet in de doos… Sowieso niet, want al die takken steken uit en moet je er af halen, dus ik zou niet weten hoe je hem heel weg kan zetten eigenlijk :think:

Ok ik zal eerlijk zijn… :oops: hij staat nog… Maar hij is ook echt heel mooi!

Hier hetzelfde als Becca. Ik zou ook niet weten hoe ik de lampjes zou moeten laten zitten en hem toch in die doos krijgen.

Overigens ook gewoon de doos die erbij zat :wink:

Maar Pinkie, die tuin-opberg-doos die jij laat zien is erg groot hoor. Die hebben wij in de tuin staan.

Mijn nepboom (toch 1.80 hoog) zit in een doos die de helft zo hoog is, de helft zo breed en ook een stuk korter. Beetje zonde van de ruimte denk ik dan? :think:

En inmiddels al opgeruimd???

hier ook in doos weer gestopt waar hij in zat en dan n de kelder