nep-uggs

Wie weet waar ik, online, nep uggs kan kopen?

Watte??? Uggs??? Geen idee waar je over hebt, of ben ik nu heel dom?

zijn dat nie van die laarsen???

Ik was dit weekend in London en ie-der-een liep op Uggs! Ik dacht dat die dingen hun langste tijd gehad hebben, maar ze zijn wederom helemaal hot deze winter blijkbaar!

OMG :shock: Kijk hier es :shock: Wat is er met deze laarzen dat iedereen ze wil ?



Ik zoek met je mee hoor, welke maat en kleur (ik gok zwart :wink: ) wil je ?

En ik ben op zoek naar mini-uggs voor Anique maatje 20/21

oooow die dingen

ik kan geen laarzen aan ivm me dikke kuiten dus geen idee waar je ze kan halen

misschien google-en?

vindt gewoone ff uggs wel leuk maar tja iets buiten mijn budget :slight_smile:

Ik heb vorige maand de locarno van Uggs gekocht… Ze zitten zoooo lekker…



Zijn echt super laarzen…

Ow wat lelijk zeg! Sorry maar is mijn laars niet…

Oh mooi Daan :smiley:

Deze vind ik wel mooi met door die ‘bontrand’.

Heten ze Locarno…hihi…is een hele mooie plaats hier vlakbij… :mrgreen:

Ok, ik weet nu wat iedereen er van vindt, maar weet iemand ook waar ik de nepperds kopen kan??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Daan, die van jou zijn idd errug mooi! Ik wil eigenlijk gewoon de knock-offs van het traditionele type. Ik heb al gegoogled enzo, maar kom eigenlijk nergens een online shop tegen. Kan ze zat in Amsterdam krijgen, maar dat ligt niet heel erg op de route…

Ja ik had mijn berichie geplaatst en besefte me ineens dat je dit helemaal niet wilde weten :mrgreen:



Maar goh ik heb geen idee waar je ze online kunt kopen… Bij ons verkopen ze ze eigenlijk wel in bijna iedere schoenenwinkel…

Maare misschien kan je eens een dagje gezellig winkelen in Adam plannen… :wink: Je hebt er ook een hele mooie winkel met alleen maar uggs :drool:





Jewel:Locarno ja zo heten ze… zijn jullie nog niet in nederland???

@~Marion~ wrote:

Ok, ik weet nu wat iedereen er van vindt, maar weet iemand ook waar ik de nepperds kopen kan??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Dan moet je nog wel even vertellen welke maat en kleur :angel:

Ditbedoel je zeker niet ? :

Haai…

Ik weet niet wat je budget is…

Maar als je wil kan ik je een ‘‘adresje’’ geven waar je echte kan kopen voor een stuk minder dan in de winkel.

Ik heb de zwarte traditionele…

Foto staat op andere laptop dus die laat ik later wel zien…

PB me maar als je iets wil weten :-*

Ik weet dat je de nepperds zo rond de 40 euro wel krijgen kunt en das ook wat ik er voor in de planning heb!



Ik heb zo maat 39,5 en de kleur… Hmm… de chesnutt of zwarte (liefste de zwarte!)

Aapie27 to the rescue!!!



Orginele zwarte uggs voor 120 euries… keee… ver boven het budget, maar ik heb nu wel echte… gigigi…

@~Marion~ wrote:

Aapie27 to the rescue!!!



Orginele zwarte uggs voor 120 euries… keee… ver boven het budget, maar ik heb nu wel echte… gigigi…
8) dat is dus mijn adresje :lol:



:dance: :thumbup: :-*

@renzosmam wrote:

@~Marion~ wrote:
Aapie27 to the rescue!!!



Orginele zwarte uggs voor 120 euries… keee… ver boven het budget, maar ik heb nu wel echte… gigigi…
8) dat is dus mijn adresje :lol:



:dance: :thumbup: :-*




Whahahahaaa!!! Heb jij ze ook van haar??? Bevalt goed? Heb dus ook de zwarte! gigigi… Nu nog wachten tot eind jan… :x :x :x :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: Yep…wil je een voorproefje 8)