Hallo allemaal,
Ik zit met het volgende:
Mijn man en ik proberen zwanger te worden. Ik heb een enorm onregelmatige cyclus (ben bijna een jaar ontpild en dus nog niet regelmatig). Ik denk dat we seks hebben gehad rond de eisprong. Ik had ongeveer dit weekend ongesteld moeten worden. Zelf rekende ik op afgelopen woensdag. Vrijdagavond laat heb ik een klein beetje bruin waterig vocht verloren en ik dacht dat dit het begin was. (heb namelijk woensdag negatief getest met matcare) Echter: 's ochtends helemaal niets! Later op de dag weer een beetje van ditzelfde bruine doorzichte vocht.
Normaal gesproken ben ik echt heftig ongesteld!! En nu nog steeds van die bruine waterverf en ook maar een heel klein beetje…
In de afgelopen twee weken heb ik al van alles gevoeld: pijntjes, krampen, obstipatie, misselijk, moe, moe, moe, prikkelbaar, jankerig, en ik ruik van alles. Maar goed, je kunt je lichaam van alles wijsmaken.
Gistermidddag nog een testje gedaan omdat ik graag hooikoortsmedicijnen wil gaan gebruiken. Deze test is ook negatief. Maar sinds vanmorgen heb ik pijnlijke en gevoelige borsten. En die menstruatie zet dus niet door.
Heb zoveel rare dingen gevoeld dat ik op een gegeven moment zoiets had van: als ik niet zwanger ben dan moet ik naar een huisarts, want dan ben ik ziek, gezien al deze kwaaltjes.
Wie herkent dit? Of wie heeft mij iets te melden waar ik iets aan heb??? Ik word echt knettergek!
Alvast bedankt voor de reacties!
vervelend zeg die onzekerheid…
sommige personen testen heel laat pas positief. Zelf was ik deze maand 4 dagen overtijd en had toen pas een heeeeeeel licht streepje. Helaas mocht dit geen overduidelijk pos test worden want ik ben gaan bloeden.
Ik zou als je menstruatie uitblijft 3-4 dagen na je laatste test nog weer eens testen.
Spannend, ik duim voor je dat je zwanger bent!
Ik had in december ook zoiets… Heel licht bloedverlies, maar geen menstruatie… .Bijna een week na mn NOD testte ik licht positief en met een digitale wel heel duidelijk (duh)…
Jammer genoeg na 7 weken miskraam
Als ik jou was zou ik nog even afwachten en over een paar dagen er nog een testje tegenaan gooien!
succes meis,
liefs
daffie
Dank jullie wel voor de reacties. Ben uiteindelijk vanmiddag toch nog ongesteld geworden!
he jammer!