Negatieve test dag 9 na IUI met pregnyl5000

Kon niet langer wachten maar test is nu negatief op dag 9 na IUI met maar liefst 14.000.000 zaadjes en 2 eitjes.

Kan dit later alsnog positief worden? Blehhh zit meteen in dip!

Je hebt wel heel erg vroeg getest, je kan nu best alsnog zwanger zijn. Maar geen garanties natuurlijk.

toch hoop je dat er al iets uitkomt en dan liever een dubbele streep! snik snik

Je test nu minstens 5 dagen voor NOD, sommige vrouwen testen dan idd al positief, maar de meeste moeten echt langer wachten. En al is het raak, als je positief test is de kans dat het fout gaat voor je ongesteld moet worden nog best groot.

Je kunt nu beter een paar dagen wachten, het liefst tot je NOD.

Ik hoop voor je dat het alsnog positief wordt.

Zo vroeg testen is niet betrouwbaar. Gewoon wachten totdat je rond je testdatum zit, succes!

Zou best kunnen hoor, je bent wel erg vroeg (maar ik snap je gevoel van niet kunnen wachten ook wel). Je weet nu in elk geval dat de pregnyl uit je systeem is, dus als je over een dag of 5/6 wel positief test, weet je dat je zwanger bent en t niet door de pregnyl komt.

Inderdaad ben je wel erg vroeg, ik zou ook gewoon afwachten. Zonde van de zwangerschapstesten ook… Gewoon even rustig afwachten dus, begrijp dat het moeilijk is.



Hoeveelste IUI is dit, of is het pas je eerste?

Ik ben sinds 1/1/2011 gestopt met de pil en nu dus ruim 26 maanden bezig…

Tweede IUI.

Zit nu op dag 12 na IUI en durf gewoon nog niets te hopen.

Ben nog niet eerder zwanger geweest dus helemaal nieuw.

Voel me wel raar en heb (sorry) last van jeukende borsten/tepels…

Hebben jullie daar ook weleens last van.

Verder voel ik me alsof ik ongesteld moet worden dus ben bang dat het wederom niet gelukt is…

Om depri van te worden…

@Evi2013 wrote:

Ik ben sinds 1/1/2011 gestopt met de pil en nu dus ruim 26 maanden bezig…

Tweede IUI.

Zit nu op dag 12 na IUI en durf gewoon nog niets te hopen.

Ben nog niet eerder zwanger geweest dus helemaal nieuw.

Voel me wel raar en heb (sorry) last van jeukende borsten/tepels…

Hebben jullie daar ook weleens last van.

Verder voel ik me alsof ik ongesteld moet worden dus ben bang dat het wederom niet gelukt is…

Om depri van te worden…




Als je het zeker wilt weten, moet je testen, het kan twee kanten op… ik had toen ik zwanger was ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar dat was dus niet zo. Ik heb precies twee weken na mijn iui positief getest. Maar de angst om negatief te testen herken ik wel.

Het advies bij mij was om pas op dag 16 te testen, dan is de test het betrouwbaarst.

Door de hormonen kreeg ik veel klachten die op een mogelijke zwangerschap leken en dat vond ik erg moeilijk!!!

Blijven duimen en hopen voor je :hug:

Ik zit inmiddels op het wachtbankje van poging nr 4, op dag 12 na IUI en weet nog niets…



Hoe is het bij jou afgelopen? Je banner zegt overtijd, maar het kan natuurlijk ook beteken dat je niet actief bent geweest met het updaten :wink: