Negatief getest met predictor vroege test voor 4 dagen voor

Negatief getest met predictor vroege test voor 4 dagen voor nod. Heeft iemand hier van jullie hier ervaring mee?

Ik heb dus gister ochtend getest ik verwacht woensdag me nod omdat ik dus aan de hormonen zit moet het dan wel komen.

Ik heb wel lichte kwaaltjes die ik bij onze zoon ook had dus dacht probeer eens zo’n test.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ga natuurlijk pas woensdag of donderdag weer testen met een kruidvat test.

Kijk hier eens http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=91907

Misschien heb je hier wat aan

Voor je NOD testen is nooit betrouwbaar. Je HCG-waarde kan nog te laag zijn om positief te testen. En als je ruim voor je NOD positief test, kun je alsnog gewoon ongesteld worden. Dus even wachten! Succes!

Ik testte met een Predictor test negatief terwijl ik 1 dag over tijd was… Met een Matcare midstream testte ik dezelfde dag echter vet positief, het resultaat rent hier vrolijk rond. Voor mij dus geen Predictor-testen meer! :thumbdown: Ga volgende keer ook aan die van de Kruidvat :mrgreen:

Succes met testen, hoop voor je op een goed resultaat! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ben ook niet zo fan van Predictor testen. Heb ook al verhalen gehoord dat deze ook vals positief testen. (En missschien ook wel vals negatief)

Misschien moet je wachten tot je nod voordat je gaat testen.

het was speciale test die je 4 dagen voor je nod kan testen.

Maar ik heb het idee dat me menstruatie wel doorbreekt ( ruik een beetje bloed bij me urine )

@Pattycoat wrote:

(En missschien ook wel vals negatief)

echt vals negatief is het natuurlijk niet als er nog vóór de NOD getest wordt :wink:

debz zou gewoon wachten en hoop voor je dat je over een dag of 4 een positieve test vast hebt, van welk merk dan ook. :thumbup:

@Debz25 wrote:

aha, wist niet dat dat bestond.

ja zijn speciale testen.

Ik wacht het gewoon af, en hoop natuurlijk nog steeds op een positieve test :wink:

Heb namelijk wel een opgezet buikje :wink:

@fiep klophout wrote:

@Pattycoat wrote:
(En missschien ook wel vals negatief)

echt vals negatief is het natuurlijk niet als er nog vóór de NOD getest wordt :wink:

debz zou gewoon wachten en hoop voor je dat je over een dag of 4 een positieve test vast hebt, van welk merk dan ook. :thumbup:

Die predictor voor 4 dagen voor NOD gaf bij mij ook negatief aan, terwijl de kruidvat 2v5 5 dagen voor NOD positief gaf… Dus vandaar dat ik dat zei :wink:

Ik ben benieuwd, ik heb ze op gehaald dus anders morgen testen,

Zal wel dat ik een drupje oud bloed vandaag had :roll: Dus of dat het begin is van een menstruatie??

Ik heb het ook 2x gehad. Dacht ik ongi te worden, bleef het bij een (paar) drupje(s). Bij mij was het dus een innestellingsbloedinkje. Ik hoop dat het bij jou ook het geval is!

@fiep klophout wrote:

@Debz25 wrote:

aha, wist niet dat dat bestond.

Die bestaan idd, ik heb zo positief getest 4 dagen voor mn NOD.
Dus voor mij werkte de Predictor wel naar behoren...
Ik denk dat de testen bij iedereen anders vallen.
Het enige wat je kan doen is afwachten......

Ik denk dat het handiger is gewoon na je nod te wachten aangezien er bijna altijd vragen zijn na de test.

Mensen blijven onzeker en daar heb je toch gewoon niets aan?

Het is gewoon zonde van het geld om elke keer nieuwe testen te moeten kopen.

Vind het gewoon onhandig om voor je nod te testen.

ach weet je wat het is je loopt voor behandelingen ook in het ziekenhuis en dan hoop je miss toch nog meer dat je zwanger word…

Weet het niet hoor, maar ik ben gewoon te nieuwsgierig de ongi zet niet door zou vandaag moeten komen.

Ziekenhuis gebeld en kreeg een chagerijnige assistente ervoor die zei, elk drupje telt als menstruatie :x Nou moet ik morgen weer bellen want ze zou overleggen met een arts.

Ze was al met al niet vriendelijk en ik moest me gewoon aanpassen zei ze, ook voor de volgende echo’s ( we gaan namelijk net op vakantie als ik weer voor een echo heen moet) als het ware moest ik maar niet gaan daar kwam het op neer.

Was best boos toen ik had neergelegd, voor hetzelfde geld waren we al een tijdje bezig en krijg je zo;n muts ervoor!

@Debz25 wrote:

.

Ziekenhuis gebeld en kreeg een chagerijnige assistente ervoor die zei, elk drupje telt als menstruatie

:eh: Dus de innestelingsbloeding die sommige vrouwen krijgen is een menstruatie volgens de assistente???

Vervelend dat je zo wordt benaderd :hug:

Heb je al opnieuw een test gedaan, of wacht je nog even af of je ongi toch doorzet?

Ik test altijd met deze vroege predictor test. Met alle andere testen krijg ik pas na ruim een week na de NOD resultaat. Bij de vroege predictor test al na een halve week na de NOD.

Maak blijkbaar weinig HCG aan in het begin.

Ik ben benieuwd of je inmiddels wel positief getest bent…

Hoi

Nee ik bleek achteraf een miskraam gehad te hebben.

Ik krijg hormonen dus weet dat ik deze keer dubbel kans heb :lol:

Heb namelijk 2 eitjes :dance:

Ik zal mijn andere topic straks even omhoog halen en daar alles bijhouden :lol: