Ik heb Vorige week een spiraal laten plaatsen, omdat ik hoopte dat mijn hormonen wat rust zouden krijgen. Ik heb sinds de bevalling (4 maanden geleden) erg last van mijn hormonen, voel me helemaal niet mezelf, vooral rond eisprong en menstruatie. Afgelopen vrijdag heb ik op aanraden van gyn een spiraal laten plaatsen. Echter voel ik me na mijn gevoel somberder en neerslachtiger dan anders. Normaal voel ik me na mijn menstruatie gelijk stukken beter en dit keer dus echt niet. Normaal ben ik ruim een week ongesteld, na het plaatsen van de spiraal (dag 2 van menstruatie) heb ik een maandverband vol gehad en toen was de menstruatie over. Voor mijn gevoel reageert mijn lijf dus gelijk op de hormonen. Klinkt dit herkenbaar voor iemand??
Hormoonwisselingen kunnen inderdaad wel zulk soort klachten opleveren. Ik heb geen ervaring met een spiraaltje, maar ik herken de klachten wel als PMS en bijwerkingen van de hormoonmedicijnen.
Even als moderator: Je banner klopt niet echt meer, je bent al heeeeel lang overtijd.
Helaas het neerslachtige gedeelte wel.
Ik heb hem 6 maanden gehad, eruit laten halen omdat ik echt continu chagrijnig was. Daarbij bleef ik bloeden. Een week daarna voelde ik me weer een stuk beter.
Heb je de mirena? Deze bevat wel hormonen, een koperspiraal niet.
Bootj, hoe lang na het plaatsen kreeg jij hier last van?
Jippie, zal mijn banner aanpassen
Mirenaspiraal geeft een heel weinig hoeveelheid hormoon af…
ik geen last van slecht gevoel, en ook geen bloedverlies meer al anderhalf jaar!
Ik ben ook erg neerslachtig maar dat heb ik sowieso zo rond en tijdens mijn menstruatie
Nu door extra dingen die gebeuren nog meer last van
Heb nu ook weer spiraaltje laten plaatsen maar of dat er ook mee te maken heeft weet ik niet.
Heb toen op aanraden van mijn ha de pil geprobeerd mar daar werd het enkel heftiger van :roll:
Ben nu ook echt niet mijn zelf… Zie beren op de weg en om de haveklap huilen
Word gewoon moe van mezelf