Vandaag dacht ik, kom, het is nog niet echt nodig maar ze is bijna zes maanden, laat ik de kinderwagen eens ombouwen tot wandelwagen. Zo gezegd zo gedaan. Sta ik daar die wandelwagen aan te kijken…
NEE
Die is voor grote kindjes
Mijn meisje is nog klein.
Ze past nog net in de bak dus… snel weer teruggebouwd.
Nog een paar weekjes :inlove:
laat haar nog maar even lekker klein zijn heerlijk is dat :inlove:
ze worden al zo snel groot.
en gelijk heb je :inlove:
Ik heb Kaylee pas in de wandelwagen gedaan toen ze goed kon zitten en alleen nog maar huilde in de kinderwagen omdat ze niets zag… en toen was ze al ruim de 6 mnd voorbij :inlove:
Ja, onze dochter is nu 4 1/2 maand, maar ligt qua lengte boven het gemiddelde in de groeicurve. Ik zit dus elke keer angstvallig te kijken naar het steeds kleiner wordende stukje tussen haar hoofdje en de rand van de wieg… Hoop het ook nog 2 maanden vol te houden hoor. We hebben gelukkig een bugaboo, dus de stof kan ook nog meerekken… :mrgreen:
Denk dat ik ook wel een traantje moet laten als de buggyzit er daadwerkelijk op zou gaan… 8)
@Kiddo wrote:
Vandaag dacht ik, kom, het is nog niet echt nodig maar ze is bijna zes maanden, laat ik de kinderwagen eens ombouwen tot wandelwagen. Zo gezegd zo gedaan. Sta ik daar die wandelwagen aan te kijken…
NEE
Die is voor grote kindjes
Mijn meisje is nog klein.
Ze past nog net in de bak dus… snel weer teruggebouwd.
Nog een paar weekjes :inlove:
Nou , da’s ook maf … hier precies hetzelfde ;-D
zo’n klein frommeltje in die grote buggy …
en ik heb een wat oudere quinny en die kan alleen zo rijden dat ze met d’r gezichtje van me af zit zeg maar … ieieie da’s eng
Hahaha, ik dacht precies hetzelfde toen ik Sterre in de wandelwagen zette. Sterre dacht daar helaas héél anders over. Ze vonde de kinderwagen écht niet meer leuk, en de wandelwagen vindt ze super. En ja, ze kan al goed zelf zitten… Dus toch maar in de wandelwagen. Al moest ik wel ff slikken hoor. Het gaat zo snel
Gelukkig zit ze wel met haar gezichtje naar me toen, en kan de wandelwagen ook helemaal plat. Ze kan er dus ook prima in liggen en slapen. Maar toch…
Britt vindt het anders ook reuze interessant. Ze kijkt nu echt om haar heen en is helemaal happy in de buggy wagen. Ze is erg klein (onderaan de groeicurve) Maar met een extra ja aan, zit ze al een stuk beter.
Grappig, hoe iedereen e.e.a. anders beleefd. Die kleintjes van ons hebben al zo sterk hun eigen voorkeuren dat wij ons daar braaf naar schikken.
@Vicky wrote:
en gelijk heb je :inlove:
Ik heb Kaylee pas in de wandelwagen gedaan toen ze goed kon zitten en alleen nog maar huilde in de kinderwagen omdat ze niets zag… en toen was ze al ruim de 6 mnd voorbij :inlove:
Hier ook zo Vicky… :mrgreen: :thumbup:
Hier ook eentje die al een poosje in de wandelwagen zit. Ze zit qua groei ook tegen de bovenste curve aan dus dat paste prima. Ze vindt het heerlijk om om zich heen te kijken en als ze er moe van is geworden gaat ze ook gewoon slapen. Ieder kindje is weer anders en als jij denkt dat Fenna daar nog niet aan toe is, gewoon lekker weer in de bak!
@Nikki25 wrote:
Ze vindt het heerlijk om om zich heen te kijken en als ze er moe van is geworden gaat ze ook gewoon slapen. Ieder kindje is weer anders en als jij denkt dat Fenna daar nog niet aan toe is, gewoon lekker weer in de bak!
Waaw wat een luxe!! Fenne vind alles veel te boeiend en slapen in de bak, maxi cosi … :naughty: vergeet het maar.
Daarom moeten wij telkens weer naar huis snellen om ons meid in haar bedje slapen te leggen!! Wel spijtig soms maar ja…