Ik heb van de zomer een jeans bij Esprit gekocht. Echt een heerlijke broek en ik heb hem dan ook vaak aan. Nou buk ik mij net: Krak! En niet op een naadje hoor, maar gewoon midden op de stof. Ik heb de jeans,op 29 september gekocht en nu dus die scheur. Ik heb de bon natuurlijk niet meer maar ik heb wel gepind en op telebankieren kan ik dat terug vinden.
Wat denken jullie? Maak ik kans op mijn geld terug met een print van mijn telebankieren? Ik baal, het is zoooo’n fijne broek!!
Ik denk het eerlijk gezegd niet, helemaal als je hem vaak aan hebt gehad. Of je moet zeggen dat je hem neit vaak aan hebt natuurlijk. Denk zelf dat het door te vaak wassen komt.
Mijn vriend heeft dat dus met een broek van het merk Cars gehad. Ook na bijna drie maanden een scheur erin… Wij hadden nog wel een bon en zijn er mee terug geweest, de broek is opgestuurd en na een week of wat kregen we bericht dat hij een nieuwe uit mocht zoeken ter waarde van het aankoopbedrag.
En als het goed is kan de winkel aan de hand van je pinafschrift je kassabon opzoeken.
En proberen kan altijd toch…
Ik heb dat ook een keer met een esprit broek gehad. Was ribstof en had ik 2 maand, was helemaal versleten.
Ze deden er helemaal niet moeilijk over, namen de broek terug en ik kreeg een tegoedbon :thumbup: .
Volgens mij had ik de bon ook niet meer, dus gewoon mee heen gaan.
is het tegenwoordig niet zo geregeld dat als iets binnen een half jaar stuk gaat de winkelier dit (moet) vervangen?
Laatst ook een shirt van Esprit met heel snel een gaatje in de stof.
Online gekocht.
Ik heb gemaild en ik mocht hem gewoon terugsturen.
Gewoon proberen dus!
Ik zou het proberen. Esprit heeft ook een naam hoog te houden.
Heb het afgelopen zomer met een Vingino voor Jim gehad, hij had hem voor het eerst aan op zijn verjaardag, zwaait visite uit en valt en meteen een gat in zijn knie. Een broekje van de kwaliteit die zij zeggen te hebben zou dat dus moeten kunnen hebben. Terug gegaan naar de winkel en toen een nieuwe gekregen :thumbup: .
Nou ik hoop het maar. Broek is natuurlijk wel al drie maanden, maar voor een Espritje zou je toch niet verwachten dat er dan al zo’n méga scheur in komt. Hij was ook niet goedkoop…
Sjonge zeg… moek morgen verplicht shoppen… Vervelend… :liar:
Ik heb ook een keer een spijkerbroek gehad en die was binnen een half jaar versleten. Ik ben ermee terug gegaan en heb een nieuwe gekregen.
Ik doe dat vaker met kleren waarvan ik denk dat ze te snel stuk zijn.
Had laatst een paar schoentjes van mijn zoontje die 5 weken oud waren. Hij had met de neuzen over het asfalt geschraapt terwijl hij lekker op zijn autootje reed. Ik heb toen een tegoedbon gekregen.
Dus ja ik denk dat je een goede kans maakt en een afdruk van de transactie is dan voldoende hoor. Die heb ik ook wel es gebruikt als ik de bon niet meer kon vinden.
Succes ermee
He wat balen Marion! Ik zou er ook mee terug gaan, zeker weten dat je een nieuwe krijgt hoor.
Ze deden totaal niet moeilijk en zo kon ik gelukkig een tegoedbon krijgen. Want, natúúrlijk was de broek er niet meer in mijn maat én hij gaat uit de collectie (NATUUUURLIJK!!! Héb ik es een broek gevonden die hélemaal goed zit…) Ennieweej, ik heb voor de bon 2 leuke shirts en 3 basisshirtjes gekocht (lang leven de sale!) Ach… nou ja… en als je dan toch bezig bent… Ook een zeeeeeeeeer fijne broek van LTB (??? NOOIT van gehoord… Eniewan??) gekocht (BÃjna net zo fijn als mijn sprietje… Maar nét niet helemaal…
) En nog een leuke blouse, en nog 3 leuke tuniekjes… En witte laarzen… sja… Esprit is heeeel blij met mij… (Hoewel ik de zomercollectie nog niet echt je van het vindt…
Ennieweej, Esprit heeft het keurig opgelost, ze is heel Nederland door gaan zoeken voor nog een andere broek,m maar helaas… Ik ben tóch blij want ik heb heeeerlijk gesjopt. Helemaal allenigjes… Heerlijk!!!
fijn dat het zo kon marion!!
ennuh ltb heb ik altijd, ben ik zeertevreden over :thumbup:
Ik heb een aantal keer ltb via wehkramp gekocht, zat voor mijn bips echt goed (en die is groot :lol: ).
Goeie service van Esprit :thumbup:
@~Marion~ wrote:
Ook een zeeeeeeeeer fijne broek van LTB (??? NOOIT van gehoord… Eniewan??) gekocht
Little Big, zeer fijne broeken! :thumbup:
het zijn heerlijke broeken, mijn eerste ltb was na 2,5 jaar helemaal af gedragen, maar die ging na het wassen van het droogrek gelijk weer aan, soms nog klam…lang leve de fohn.
prijs/kwaliteit van die broek was top (40 euro)
ik heb nog een nieuwe in de kast liggen, maar die is nog van voor de kids, en ik pas er gewoon echt niet meer in, dan moet er eerst 20 kilo af, en een setje nieuwe buikspieren erbij :doh:
gr Louwina
hmm… deze was wel wat duurder, maar hij zit inderdaad erg fijn en heeft een mooie kwaliteit… ben benieuwd…
naar aanleiding van mijn post van januari…
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
er is 22 kilo af, en ik pas weer in mijn broek, hij wordt zelfs al te groot :mrgreen:
sorry, het is topic vervuilen, maar zo’n oudje mag misschien wel.
enne on topic, hoe bevalt je LTB?
gr Louwina
Tuurlijk mag dat GEWELDIG!!!
Bij LTB is… TE GROOT!!! (- 15 kg hier… hihi) en ik heb nu weer een fijn espritje… hihi…
Goed dat je een bon hebt gekregen, zou anders wel raar zijn.
ik koop wel eens iets bij Didi, bijna alles wat ik daar koop gaat vrij snel kapot. Ik vind het kwalitatief slechts kleding, maar het zit vaak zo lekker. maar ook daar doen ze niet moeilijk als je iets terug komt brengen als het kapot is.
Overigens h&M vind ik ook super.
-15 :thumbup:
ik wil er nog 8 af, en dan maar eens shoppen :dance: