Nee dan ben je dom of wa???(ik BAAL)

Oooooww ik kan mezelf echt wel wat doen… Ik draag in de zomer altijd crocs… nu had ik onlangs nieuwe gekocht, lekker vrolijke knalgele… heerlijk weer… Nu waren ze gisteren wat smoezelig, en zoals ik met mijn vorige paar regelmatig deed, stopte ik ze bij de was in de wasmachine…



alleen…



ik doe ze met mijn stomme kop bij de witte was… en hoe vaak mijn oude het ook hebben overleefd, witte was is toch ietsie te heet…



Mijn nagelnieuwe o zo vrolijke en lekker zittende nieuwe crocjes zijn dus niet meer… helemaal vervormd en verpest…







Owww ik baal hier zo van he… zo ff 40 pleurie de plomp in gesmeten… :cry: :cry: :cry: :cry: :wall: :wall: :wall:

Owwww, da’s balen!! :hug:

das niet leuk :hug:

Jee…das nou echt niet zo’n handiga actie van je… Ik zat de onderwerpenlijst alweer door te spitten hier…want wat had je laatst nou ook alweer?? :lol: :lol:



Nee echt… BALEN…!! En nieuwe zijn ook niet 1,2,3 gekocht… :?

Oh das echt zonde ja…

Wist overigens niet eens dat je crocs kon wassen?



:hug:

waarom leg je ze niet even in een sopje (biotex of allesreiniger of afwas)

das veel makkelijker en sneller dan in de wasmachine! Doe ik altijd met

die van Anoek…



Zonde, das balen! :thumbdown:

@Paschal75 wrote:

waarom leg je ze niet even in een sopje (biotex of allesreiniger of afwas)

das veel makkelijker en sneller dan in de wasmachine! Doe ik altijd met

die van Anoek…



Zonde, das balen! :thumbdown:




Dat weet ze dan voor de volgende keer, ik laat Sharon ze altijd meenemen onder de douche dan kan ze ze daar zelf wassen en worden dan ook altijd mooi schoon.

ik deed ze altijd op de 30 graden was mee, nooit wat mee gebeurd, en altijd heerlijk fris en schoon… Ik had ook totaal niet in de gaten/niet bij nagedacht/ geen idee waarom ik er niet bij na had gedacht :wall: dat crocs 60 graden niet zo leuk vonden. Meteen toen ik ze zag na de was viel het kwartje… maar ja toen was het al te laat. Nog geprobeerd om ze met heet water enigszins weer terug in model te kneden, maar het mocht niet baten…



@miek, de laatste keer was het met die plopfilm :wink:

oooow nog even een dikke :hug: van mij … ik heb het gisteren al gezegd … Maar ik baal met je mee :hug:

Balen zeg!!

Mocht je geen nieuwe echte crocs willen maar een goede nepper: bij Aktiesport kosten ze 10 euro!!

ooooooooooo

dat is balen…

:o :hug:

jjeeeee dat is echt zonde ja!

Maar euhm… gele crocs bij je witte was? Ik zou verwachten dat je gele was zou krijgen! :mrgreen:

Ja, dat dacht ik ook in een flits. :lol:

Ik doe onze crocjes regelmatig bij de badkleding tegelijk op 20 of max 30 graden. Dat gaat al tijden goed.



Zonde van je crocs hoor, toch maar ff nieuwe scoren,zo handig met de vakantie voor de deur. Ik loop er al weer maanden op.



Groetjes, Petri