ieder zo zijn eigen ding
kom zelf uit een gezin met 4 kinderen en zou er zelf ook graag voor gaan
maar 19 is mij persoonlijk een beetje teveel hoor
als ze maar gelukkig zijn
Ik heb er niks op tegen, dat je zo vroeg kinderen krijgt. Ik ben zelf ook vrij jong, dat weet ik ook. Maar een maand na de bevalling, vind ik wel iets te vroeg. Ze dacht dat ze niet gelijk zwanger kon worden, terwijl de vk haar daar wel voor gewaarschuuwd heeft. Ik vind dat een heel ander verhaal, dan de een na laatste post hier boven ;)! En het dan een ‘fout’ noemen vind ik nog erger. Ik ken genoeg tienermoeders, en die doen het allemaal hardstikke goed. Daar zou ik nooit over oordelen.
jeetje ik vind 1 kind al genoeg laat staan 19 :shock:
De vrouw wist ook nog niet of ze hier bij ging laten of dat ze er meer wilde
@joseetje wrote:
ach in onze vorige woonplaats is een gezin met 22 kinderen en toen we daar een tijdje terug langsreden hingen de geboorteslingers alweer op hun plek.
die kan ze beter laten hangen dan :silenced:
Zo hé, 19 kinderen!
Hopelijk heel gezellig daar thuis!
Bij mij in de klas zat ook een meisje uit een erg groot gezin,
geloof dat toen wij naar de middelbare school gingen nr. 13 of 14 geboren werd.
Ik was vroeger jaloers op ze, oooh wat leek me dat gezellig als ik die broers en zussen samen zag.
Negentien is mij persoonlijk te veel, maar droom wel van een groot gezin (6 kids), maar ja, moet ik eerst zorgen dat er weer een man in mijn leven komt .
hahhahaha en ik mijn man zo ver krijgt die wilt er niet meer dan 5 maar ja laten we eerst nummer 4 maar op de wereld zetten
Respect voor zo’n vrouw hoor… ik wordt soms al helemaal hor en dol van mijn 2 kinderen :mrgreen: Al vind ik persoonlijk 19 kinderen ook wel erg veel. Vrouwen hebben vaak hun eigen reden waarom ze er meer willen.
Natuurlijk respect voor iedereen die meerdere kinderen heeft
ik vind het eigenlijk alleen maar heel mooi nieuws…
kijk, dat hetniet mijn keuze is, dat is een feit.
maar als er mensen anders over denken, en het ook gewoon doen, heb ik daar toch ook wel bewondering voor.
denk dat er mar weinig zijn tegenwoordig die zoveel kinderen heeft/wil.
En waarom meteen uitgaan dat de oudste mee moeten helpen?
dat staat toch helemaal nergens? misschien hebben ze wel een betaalde hulp, want als je 19 kinderen kan grootbrengen, denk ik dat je in elk geval ook wel financieel de middelen ervoor hebt, anders probeer je wel te zorgen dat je niet weer zwanger wordt.
Ik heb er respect voor in elk geval.