Nederlandse baby maakt dodelijke val in Frankrijk-schokkend!

Nederlandse baby maakt dodelijke val in Frankrijk

De zeven weken oude baby van een Nederlands stel heeft in Frankrijk een dodelijke val gemaakt. De moeder had de kinderwagen losgelaten om een foto te nemen.

Copyright 2008, Novum

Nederlandse baby dood in Frankrijk

(Novum) - De zeven weken oude baby van een Nederlands stel heeft in Frankrijk een dodelijke val gemaakt. De kinderwagen van het meisje stortte in Erquy, een kustplaats in Bretagne, van een pier en kwam zeven tot acht meter lager op het beton terecht. De moeder had de kinderwagen een paar seconden los gelaten om een foto te kunnen nemen, meldt de Franse televisiezender TF1.De ouders waren op de pier met hun baby en een 3-jarige dochter. Ze werden vergezeld door een stel Nederlandse vrienden. De zwaargewonde baby werd met een helikopter naar een ziekenhuis in Rennes gebracht, waar het meisje aan haar verwondingen overleed.De ouders zijn door de politie gehoord en hebben psychische hulp gekregen.

Ik ben echt geschokt door dit nieuws. :shock:

Weer een vlinderkindje. :cry: :kaars:

Het is natuurlijk vreselijk, maar vraag me af hoe het heeft kunnen gebeuren…

Waarschijnlijk heeft ze de wagen dan niet op de rem gezet, anders had hij natuurlijk niet kunnen gaan rollen.

En nu ga ik waarschijnlijk iets heel verkeerd zeggen, maar waarom juist jij je wagen loslaten als er 3 andere volwassenen zijn, nou ja, twee want ook de peuter moet vastgehouden worden???

:kaars: Voor het kleine hummeltje :kaars:

zo’n waarom heeft vraag helpt niet nu… Ik werd er vanmorgen mee wakker en sliep niet meer verder. Gruwelijk dit…

Afschuwelijk! :kaars: :cry: :vlinder:

Wisje, het hoe en waarom zullen de ouders zich ook altijd afvragen. Ongelukken zitten altijd in een klein hoekje, zeg nooit dat het jezelf niet overkomt! In een seconde is het vaak al gebeurd.

Wens de ouders en fam heel veel sterkte :hug: :kaars:

oeh, wat een knoop in mijn maag zeg :cry:

vre-se-lijk. en dat waarommen zullen die ouders wslk de rest van hun leven doen, dus dat hoeven wij idd niet meer te gaan doen…

o neen, wat een vreselijk bericht…

kleintje, rust zacht ! :kaars: :kaars:

liefs

Gerda

Mijn man las het voor vanmorgen… maag draaide zich 5x om… :frowning:

Ik las het ook net…

Echt, werd er misselijk van.

Wat zal die moeder zich vreselijk schuldig voelen, waarschijnlijk voor de rest van haar leven.

Je zal het maar mee moeten dragen.

Ben er echt helemaal naar en akelig van.

En het waarom…

Ik denk dat als die vrouw ook maar 1 seconde gedacht had dat het ding zou rollen ze nooit los had gelaten.

Je kind zo de afgrond in zien rijden… dat zou niemand mee mogen maken.

Oh echt vreselijk dit zeg!

Een kaarsje :kaars: voor weer een vlindertje :vlinder:

Echt heel erg, en tja waarom…dat vind ik zo raar dat die vraag gesteld word.

Ik durf best toe te geven dat mij zoiets ook zou kunnen overkomen.

Godzijdank nooit gebeurd, en hoop dat het me nooit zal overkomen!

Wat vreselijk, vreselijk verdrietig… :cry:

:kaars: :vlinder: :kaars:

arm kindje arme ouders die moeder moet er idd de rest van haar leven mee leven en heeft dit niet met opzet gedaan dus waarom? ja iedereen let wel eens niet op er niet bij nadenkend dat zoiets kan gebeuren.

:cry: