Neckermann positiekleding?

Oke, ben nog niet zwanger, maar zit een beetje te neuzen aangezien ik een grotere maat heb en dus niet zo makkelijk aan positiekleding kan komen.



Nou zie ik net dat ze bij de neckermann ook positiekleding hebben in grotere maten. Iemand ervaring hiermee? O.a. ben ik benieuwd naar kwaliteit en pasform en of het een beetje klopt de maten?



Groetjes Amaya.

ik lees mee ben benieuwd naar ervaringen!

Jammer genoeg tot dusver nog geen, hopelijk komen die nog :angel: :wink:



De prijzen zijn ook leuk trouwens :thumbup:

Goede ervaringen mee, met de kleding zelf, opsturen niet.

Miss Etam positie kleding is ook goed hoor!

Ook voor de grotere maat, heb ik zelf namelijk ook!

oh tis is er wel dan…

heb me de … gezocht er naar ga maar is vlug kijken dan bij de neckermann enzo

ik geloof dat ze bij promiss ook wat hadden hangen maar was niet heel erg veel ofzo

ik heb zaterdag kleding gekocht van mammalicous en dat is ook goed ik heb maat 46/48 van mezelf en het zit prima!

miss etam en prenatal hebben ook leuke dingen en gaan vaak ook tot xxl

Ik heb zelf maat 50-52 in kleding, en de posite kleding maat 48 past mij goed van Miss Etam!

Zit erg comfortabel moet ik zeggen!

ik heb wel is bij miss etam gekeken maar zag geen positie kleding die maat is dat dan een speciale winkel of een outlet store ofzo!??

@Loessie wrote:

ik heb wel is bij miss etam gekeken maar zag geen positie kleding die maat is dat dan een speciale winkel of een outlet store ofzo!??


Gewoon bij Miss Etam als het goed is! Hier in Venray zo wie zo Outlet, maar in Venlo hebben ze het ook, en Helmond geloof ik ook.



Ik nam aan dat ze het wel in alle winkels hadden dan :think:

mmm toch maar is beter gaan kijken dan

en de broeken zijn dat van die dingen met een flap of met aangenaaide buik zeg maar

zo’n elastieke band zou ik maar zeggen.

Anders kun je ook op wehkamp kijken, onder positie kleding en maat 48-50 aanklikken. Krijg je ook broeken van Miss Etam, kun je zien hoe ze eruit zien, en eventueel bestellen trouwens :wink:

ok super ik ga vanav is effe koekeloeren daar

heb me vorige zwangerschap namelijk hele vervelende (om t zacht uit t e drukken)broeken gehad.



thanks voor de tip!

Graag gedaan! Enne hopelijk vind je iets!