Ik heb het een aantal weken (of maanden eigenlijk) niet gezien … maar wat is er met McGee aan de hand. Is hij ziek?
Hij ziet er zo ontzettend mager uit. Die armen en benen :shock: Ik dacht eerst dat hij vervangen was, maar het is toch nog steeds dezelfde acteur.
Ik volg de serie niet echt, maar kijk af en toe eens, maar ik herkende hem dus helemaal niet meer.
In de volgende aflevering is hij ineens weer herkenbaar en een kilo of 25 zwaarder (gok ik) :think:
zijn volgens mij oude afleveringen.
Scheelt idd wel een kilootje of 25
@mamaMarije wrote:
zijn volgens mij oude afleveringen.
Scheelt idd wel een kilootje of 25![]()
Oh, ok. Het is vast wel duidelijk dat ik het niet heel regelmatig volg 8)
Ik roep het al heel dit seizoen, vind hem te mager geworden, het staat hem niet, vooral zijn nek vind ik “eng” worden.
Nee doe mij die 25 kilo er maar weer bij…bij hem dan :silenced:
ja ik vind hem ook erg mager/
de tweede serie is idd oud, de eerste is nieuw
enne ergeren jullie je ook zo aan de reclame tussendoor.
De reclame is zeer storend!
Maar ik vond het wel prettig om te zien dat hij wat kilootjes kwijt was. Echt te mager vind ik hem niet, maar het viel me wel op.
(Was trouwens een erg leuke aflevering met DiNozzo Sr.)
ik vind hem ook te mager :(.
reclame idd irritant. daarom nemen wij het op en kijken we het op een ander tijdstip en spoelen we door bij de reclame… handig hoor van UPC
Ik vind de reclame in series als NCIS erg storend… Soms heb je zulke irri reclames ertussen, dat je haast vergeet waar het over ging… En de reclames komen ook altijd op de verkeerde momenten…
Ik ben nu van plan de dvd-boxen te kopen en dan op mijn gemak zonder reclames te kijken…
hier ook een ncis fan, ik heb zelfs het intro als beltoon :oops:
maar ik vind hem ook te mager, het aantrekkelijke in zijn imago als lieve dul is een beetje weg.
Het is nu een beetje een aanhangsel…dat dikkere past hem gewoon beter :mrgreen:
had van mij ook wel een kilo of 10 extra aan mogen blijven zitten.
Vooral zijn nek idd :lol: die is gewoon echt TE.
ik kijk het dus ieder week
maar mij was dit niet opgevallen, nu natuurlijk wel, want ga er nu op letten…
die link van rivella… moest echt 2x kijken om te weten wie die andere was… maar de ass van ducky :mrgreen: (miste een klein brilletje)
en zag toen die smalle nek pas… :shock: